Bestanden verdwenen?!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

IVENOKKID

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2006
Berichten
92
Hallo,
Ik start vannochtend mijn computer op (Windows Vista home Basic),
en ik zie dat er opmerkelijk veel ruimte op mijn harde schijf staat! en tot mijn grote schrik merkte ik al snel dat al deze mappen: Afbeeldingen, video's,Muziek en alle Openbare Mappen leeg zijn.
Ik heb echter geen idee hoe dit komt!
Ik heb al overal gezocht, al de hele dag zoekacties, het programma Recuva gedownload,
maar ook tussen de verwijderde bestanden zaten de verloren mappen niet..

Weet iemand hoe dit komt of waardoor?
En hoe krijg ik ze terug?!!!!

bvd IVENOKKID
 
probeer eens systeemherstel, kijken of dat resultaat oplevert
 
probeer eens systeemherstel, kijken of dat resultaat oplevert

Systeemherstel heeft geen effect op bestanden, maar ik heb het toch geprobeert, maar tevergeefs! ik heb zelfs verschillende herstelpunten geprobeert, maar het had geen effect :confused:
Ik weet echt niet meer wat te doen :S
 
je hebt al programma's zoals recuvra geprobeerd, je moet daarvoor natuurlijk wel de namen weten van de bestanden als ik me niet vergis maar het is wel raar dat je niet vind :S

Als jij niet weet wat je ermee gedaan hebt en niemand anders is op je pc geweest dan vrees ik ervoor dat ze weg zijn :confused:
Heb je wel al eens gescand op virussen en spyware met bijvoorbeeld superantispyware en malwarebytes?

Een hacker kan namelijk ook bestanden verwijderen maar je bestanden zijn alleen maar verdwenen uit standaard windows mappen...
 
Sorry mensen,
ik kom er net zelf achter wat er is gebeurd,
Ik heb 2 dagen voordat ik erachter kwam mijn dagelijkse Schoonmaak uitgevoert met CCleaner, en ik weet niet waarom maar ik zie zojuist dat bij de Geavanceerd lijst "persoonelijke bestanden en Mappen" staat aangevinkt, wat raar is want ik vink nooit de Geavanceerd lijst aan :confused: !
Misschien heeft het iets met de Update te maken, maarja een beetje mijn schuld ik heb min of meer "blind" gehandelt! Voortaan wat meer voorzichtiger zijn!
Wel vervelend, zegmaar balen, want er zitten foto's en video's van verjaardagen, overleden familie-leden enz. bij, ik hoop nog ergens tussen de cd-tjes een oude back-up te kunnen vinden!

In ieder geval probleem opgelost, niks meer aan te doen, want alles wat CCleaner opruimt is niet meer terug te halen las ik ergens!

In ieder geval bedankt voor jullie suggesties!

IVENOKKID
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan