Packard Bell EasyNote terug naar fabriekinstellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe bedoel je andere programma's?
Jouw laptop (Vista denk ik?) heeft dezelfde software standaard geinstalleerd als een andere Packard Bell laptop, soms hebben programma's extra ondersteuning nodig voor de hardware in de laptop/desktop zelf, maar de basis is en blijft hetzelfde.

Zou ik het ook op een Acer kunnen maken (want die hebben me ouders).
 
Zou ik het ook op een Acer kunnen maken (want die hebben me ouders).

Daar kun je inderdaad wel een recovery dvd van maken, maar dan zou je hem moeten valideren met de code van de vista op de Acer machine, en dat gaat niet want die is al bezet.

Waarom ga je trouwens niet eerst overbodige rotzooi verwijderen, spyware scans e.d. doen voordat je radicalere dingen gaat ondernemen? :confused:
 
Daar kun je inderdaad wel een recovery dvd van maken, maar dan zou je hem moeten valideren met de code van de vista op de Acer machine, en dat gaat niet want die is al bezet.

Waarom ga je trouwens niet eerst overbodige rotzooi verwijderen, spyware scans e.d. doen voordat je radicalere dingen gaat ondernemen? :confused:

Hoe moet je dat dan doen, dat valideren enzo..:confused:
 
Hoe moet je dat dan doen, dat valideren enzo..:confused:

Kijk eens op de onderkant van je laptop, daar staat een heel mooie windows vista sticker met een code erop. Als je die code invult bij de installatie en hij wordt geaccepteerd, heb je een gevalideerde Vista versie..

Ga eerst maar lekker op spyware scannen en zoek een zogeheten clean-up programma om je register e.d. op te schonen, zullen genoeg gratis programma's hier op het forum staan, zoek daar eerst maar lekker naar. Het is de bedoeling dat je eerst zelf gaat zoeken naar een oplossing, zoals je begrijpt hebben wij ook andere dingen te doen.
 
de software van de acer gaat niet werken op de PB machine

Via smart restore kan je je comp gewoon terug zetten naar fabrieksinstellingen.
 
Laatst bewerkt:
TS heeft al eerder een topic geopend voor deze vraag, kreeg ie een aantal adviezen die waarschijnlijk niet eens uitgeprobeerd zijn..
 
Ik had hetzelfde probleem. Het is blijkbaar tijdens het opstarten op ALT+F10 indrukken.
 
Welkom Dama1,

Je reageert op een topic dat stamt uit 2009. Volgens onze regels is het niet toegestaan om op berichten te reageren, daarom gaat er dan ook een slotje op.
Graag hier de volgende keer op letten :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan