gehackt met habbo

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilootnour5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Berichten
1.895
Hallo

Ik ben gehackt met habbo hotel en nu zijn al mijn 22 credits weg.
Ik wil graag habbo hotel een mailtje sturen, maar weet het e-mail adres niet,
Wie weet er wat dat e-mail adres is.

Misschien weet iemand een andere oplossing om mijn geld terug te krijgen?

please help me. 22 cr kost 6,60 euro
 
Dan weet ik niet waar jij kijkt, maar op de homepage van Habbo staat links onderaan gewoon een link. En via die link neem je contact op.

http://www.habbo.nl/
 
Ik ben ook een keer gehackt, maar daar kwam ik optijd achter dus heb ik een andere accound aangemaakt en daar mijn spullen naartoe verplaatst. die accound heet .::mad:nne::. . Ik heb toen bij habbo aangifte gedaan omdat ik bijna zeker wist wie het was. Ik kreeg een mailtje terug waarin stond dat het mijn eigen verantwoordelijkheid is om te zorgen dat niemand achter mijn w8woord kwam.:(
Ik merkte dat doordat er zo afentoe opeens een paar spullen miste.
 
Maar habbo kan toch wel de moeite doen om ff die cr terug te geven. Mensen hebben daar voor betaald. En die baas van habbo zit zeker op zijn stoel achterover te leunen, terwijl mijoenen binenn stromen. Wat is er toch met habbo? 22 cr kan die toch wel misse?
 
srry

Maar habbo kan toch wel de moeite doen om ff die cr terug te geven. Mensen hebben daar voor betaald. En die baas van habbo zit zeker op zijn stoel achterover te leunen, terwijl mijoenen binenn stromen. Wat is er toch met habbo? 22 cr kan die toch wel misse?

Ik kreeg mijn gestolen spullen (waaronder een tub) ook niet terug, het is warschijnlijk gewoon een super krent.
Alleen had ik het geluk dat ik er zelf geen geld aan uit heb gegeven. Ik kreeg een paar spullen van een vriendin die rijk was en ben gaan ruilen.
1 tip, Ik weet niet of je je w8woord al verandert hebt want dat moet je zeker doen. En kijk ff op *knip2*, en dan bij zoeken habbo.nl want daar kunnen mensen accounds en w8woorden op zetten. zodat iedereen je nonstop kan hacken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En kijk ff op *KNIP*, en dan bij zoeken habbo.nl want daar kunnen mensen accounds en w8woorden op zetten. zodat iedereen je nonstop kan hacken.
Maar even niet op Helpmij.nl. De link verwijderd.
 
habbo is toch vitueel

haabbo is toch virtueel die credits die mogen ze wel terug betalen ze doien net alsof het echt geld is van euro's zijn b er minder van crewdits credits is onbeperkt ze kunnen dat wel effe terug geven aan de andere kant snpa ik het wel want je kan ookliegen en dan heb je mooi effe gratis credits
 
Hier<< kan je een mailtje sturen naar habbo die in een paar werkdagen beantwoord word.
 
Luister, Meubels krijg je niet terug als je gehackt bent , habbo hacken kan niet.
Je hebt dan vast met je wachtwoord liggen klooien,
Lees de FAQ van habbo maar even.
 
Je weet mijn w8woord nog niet eens! Het lijkt op dit: 8sfW*#nf.

Hoe kan iemand zo iets achterhalen! Ook niemand heeft mijn w8woord gekregen van habbo.
 
Mischien een keylogger?
En ze geven niets terug omdat ze dagelijks van die mails krijgen, en hoe kunnen ze nou bewijzen dat het echt van jouw gestolen is? en als ze alles terug zouden geven, gaat hun hele economie in de war :p.
 
Virus scanner is de oplossing. Gewoon ff scannen en kijken of er iets tussen zit, gewoon verwijderen. Maar die Lotus (baas van habbo) is een hele grote gier. Dus reken er niet op dat je iets terug krijgt
 
er zijn wel manieren om habbo te hacken maar die zijn langdurig
maar zeg niet dat habbo niet te hacken is dat is namelijk geen waar
als je habbo hackt vind ik dat je het zo moet doen dat het de ander niks kost
ik heb nog wel een tip voor een gratis habbo
*knip* geen links naar habbo retro sites aub


dit is een soort copy van de gewone habbo maar dan krijg je 10000 cr
let wel op dat het spel opeens saai is:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan