Junk Files

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Berichten
700
Ik heb gisteren mijn HD gedefragmenteerd met "Auslogics Disk Defrag". Op het einde van die defragmentatie zie ik op het blad "défragmentation is finished" de mededeling dat "25585 Junk Files gevonden" zijn en dat ik die best zou verwijderen. Als ik nu op het vermelde "scan and remouve junk" klik kom ik op een Engelstalige pagina terecht, pagina waarvan ik de tekst maar half begrijp. Kan iemand mij zeggen hoe ik nu die 25585 Junk Files kan verwijderen? Of is dat verwijderen echt niet nodig! Alvast bedankt voor uw reactie.
 
Ben ik verkeerd als ik veronderstel dat niemand op dit forum mij raad kan geven?
 
Heb je toevallig een link naar die pagina? Misschien dat er hier mensen zijn die het wel begrijpen...
 
Junk Files kun je gewoon verwijderen en dat levert weer wat harddisk ruimte en snelheid op!
 
Mag ik mijn vraag herhalen?
Hoe kan ik die "Junk Files" verwijderen?
En eigenlijk misschien wel de voornaamste vraag: waar kan ik die "Junk Files" vinden?
 
Mag ik mijn vraag herhalen?
Hoe kan ik die "Junk Files" verwijderen?
En eigenlijk misschien wel de voornaamste vraag: waar kan ik die "Junk Files" vinden?

Het desbetreffende programma bepaalt wat de junk-files zijn,de link is gewoon 'n poging om je 't program te laten kopen en dan kun je "hun junk-files" laten opruimen.
Download gewoon Ccleaner, is gratis en ruimt je meeste rommel op!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan