Maximale Intern geheugen Per besturingssysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

hiphopsteven

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2007
Berichten
31
Hallo, ik heb nu Windows xp Pro 32 bit versie en ik geloof dat die tot 4 gig interngeheugen ondersteunt met aftrek van videokaart geheugen en alle cache geheugens.. weet iemand tot hoeveel gb intern geheugen Xp 64 bit kan? zowel de pro als home versie's, en welke vista versie's tot hoeveel gb die ondersteunen zowel de 32 als 64 bit?

alvast bedankt..
 
He Steven.

Voor zover ik weet ondersteunt de 64bit editie tot 128Gb... ;-)

Groeten
 
ik heb het ondertussen al gevonden op internet dus ik voeg de foto wel ff toe voor iedereen die het ook wilt weten..
 

Bijlagen

  • intern geheugen maximaal.JPG
    intern geheugen maximaal.JPG
    52,4 KB · Weergaven: 81
ja klopt bedankt voor de snelle reactie!! op de afbeelding zie je ook wat de rest allemaal kan maar bedankt voor je snelle reactie!!
 
Vergeet alleen niet dat een en ander ook afhankelijk is van de chipset die gebruikt wordt!
 
ja gwoon het maximum van je moederbord is natuurlijk de max;) want dr is nog geen moederbord voor zover ik weet die tot 128 GB gaat:p
 
oke dan:p die had ik nog nooit gezien in ieder geval:p hehe maja om nou 6000 dollar voor een moederbord neer te tellen;) whaha:p maar wel ziek dat het al bestaat eigelijk:p
 
ja gwoon het maximum van je moederbord is natuurlijk de max;) want dr is nog geen moederbord voor zover ik weet die tot 128 GB gaat:p

Veel Xeon desktop pc's gaan vaak ook tot 128Gb, ik heb wel eens op zo'n Dell gewerkt met 64GB, dat is goed photoshoppen!
 
als je windows xp naar de 64 bits verzie upgrade kan je niet naar serverpack 3 dus hoe het zit met vista weet ik niet
 
Welkom Martijn098,

Je reageert in een topic uit 2009. Oude topics kunnen met rust gelaten worden, om die reden gaat er een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan