Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Quote

Weergeven resultaten 1 tot 9 van 9

Onderwerp: Itunes werkt niet meer

  1. #1
    Vraag is opgelost

    Itunes werkt niet meer

    Itunes werkt niet meer sinds ik geupdated heb van 8.0.1 naar 8.0.2.



    Ik heb geprobeerd Itunes er weer af te halen en opnieuw te instaleren maar dat werkt ook niet, heb zelfs meerdere versies geprobeerd.
    Ook heb ik geprobeerd alle apple programma's eerst verwijderd, precies het zelfde probleem.

    Echter wil iTunes 7.2 en 7.4 wel werken, maar mijn iPod wil dan niet synchroniseren en zegt dat hij minstens iTunes 7.6 nodig heeft. Maar 7.6 en elke serie die erna komt doen het allemaal niet.
    Allemaal zelfde fout als op afbeelding.

    Ik weet dat dit mijn eerste bericht is, maar ik heb meerdere forums geprobeerd maar geen reactie erop. Hopelijk weeet één van jullie de oplossing, alvast bedankt voor de moeite!

  2. #2
    Systeemherstel al geprobeerd, en terug gegaan naar de tijd dat i-Tunes 8.01 nog werkte?
    Hieronder nog een link naar ITunes 7.6. Misschien werkt die. Je zou ook kunnen proberen de drivers vd geluidskaart te updaten.
    http://www.brothersoft.com/itunes-66443.html

  3. #3
    Quote Origineel gepost door vandahl Bekijk Bericht
    Systeemherstel al geprobeerd, en terug gegaan naar de tijd dat i-Tunes 8.01 nog werkte?
    Hieronder nog een link naar ITunes 7.6. Misschien werkt die. Je zou ook kunnen proberen de drivers vd geluidskaart te updaten.
    http://www.brothersoft.com/itunes-66443.html
    Helaas heb/had ik geen systeemherstel van toen iTunes 8.01 het nog deed.
    Die versie van iTunes heb ik ook geprobeerd, deed het ook niet.
    Het laatste probeer ik vandaag nog even, maar lijkt me sterk dat het daar aan ligt

    In ieder geval bedankt voor je reactie!

  4. #4

    zelfde probleem

    Ik heb precies hetzelfde probleem, hoor ook van andere vista gebruikers dat ze hier last van hebben . Kan mn iPhone nietmeer sychroniseren,,, iTunes starten,,
    Heb opnieuw installeren al geprobeerd niks werkt tot zover,, inmiddels versie 8.1.1.

    Quote Origineel gepost door Civious Bekijk Bericht
    Itunes werkt niet meer sinds ik geupdated heb van 8.0.1 naar 8.0.2.



    Ik heb geprobeerd Itunes er weer af te halen en opnieuw te instaleren maar dat werkt ook niet, heb zelfs meerdere versies geprobeerd.
    Ook heb ik geprobeerd alle apple programma's eerst verwijderd, precies het zelfde probleem.

    Echter wil iTunes 7.2 en 7.4 wel werken, maar mijn iPod wil dan niet synchroniseren en zegt dat hij minstens iTunes 7.6 nodig heeft. Maar 7.6 en elke serie die erna komt doen het allemaal niet.
    Allemaal zelfde fout als op afbeelding.

    Ik weet dat dit mijn eerste bericht is, maar ik heb meerdere forums geprobeerd maar geen reactie erop. Hopelijk weeet één van jullie de oplossing, alvast bedankt voor de moeite!

  5. #5
    Ik krijg nu ook de melding: itunes werkt niet meer. Ik heb de laatste versie van itunes (9.0.2). Ik kan itunes wel opstarten maar als ik mijn ipod touch (2G) aansluit krijg ik de melding ''itunes werkt niet meer.'' Ik weet niet wat ik nog kan doen. Ik heb mijn ipod gereset, ik heb itunes opnieuw geinstalleerd na volledige verwijdering, ik heb oudere versies geinstalleerd maar vanaf versie 8.2 (vereist om ipod te synchr.) krijg ik dezelfde melding, op de pc van mijn broer heb ik ook itunes geinstalleerd maar daar krijg ik ook de melding.
    Ik heb ook nog iets met DEP geprobeerd (gelezen op forums met zelfde problemen maar nergens zie ik de uiteindelijke oplossing).

    Ligt het aan mijn PC (vista) of aan mijn ipod touch 2G?
    Weet iemand een oplossing?

  6. #6
    Senior Member hereistom's avatar
    Geregistreerd
    17 januari 2004
    Locatie
    Zeist
    Afstand tot server
    ±73 km

    Lightbulb

    Heb je wel de nieuwste software op je iPod touch?
    Zie hier;http://www.apple.com/nl/ipodtouch/software-update.html

  7. #7
    Probeer iTunes te de-instaleren met Revo Uninstaller dat is een programma dat een ander programma de-instaleert maar als het klaar is scant het ook het register en de overgebleven bestanden en verwijzingen, die kun je dan automatisch verwijderen. De computer "herrinert" zich dan niks meer van het programma. Instaleer iTunes dan op nieuw en kijk of het werkt. Ik hoop dat dit je helpt.
    Laatst aangepast door Lars34 : 26 februari 2010 om 09:59

  8. #8
    Senior Member hereistom's avatar
    Geregistreerd
    17 januari 2004
    Locatie
    Zeist
    Afstand tot server
    ±73 km

    Lightbulb

    Kijk anders eens op dit forum;

    http://touchipod.forum2go.nl

  9. #9

    iTunes werkt niet meer

    Zelfde probleem gehad na update. De nieuwste versie (X) gedownload en geinstalleerd van Apple en hup alles is weer in orde.

  • Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

    Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.
  • Berichtenregels

    • U mag geen nieuwe vragen starten.
    • U mag niet reageren op berichten.
    • U mag geen bijlagen versturen.
    • U mag uw berichten niet bewerken.
    •  
    Helpmij.nl
    Helpmij.nl

    Helpmij.nl en business

    Partners
    Sponsoren
    Linkpartners
    Aanbiedingen