Foutmelding Java

Status
Niet open voor verdere reacties.

CeesA

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jan 2009
Berichten
1
Hallo,

Ik heb 2 computers, een oude met Windows XP en een nieuwe met Vista. Op de oude heb ik een telewerkplek die loopt via Citrix.
Omdat deze computer eigenlijk veel te traag is geworden heb ik dus een nieuwe gekocht maar het lukt mij niet om op deze computer dezelfde verbinding tot stand te brengen.
------------------------------------
Als ik met Explorer de verbinding open, dan krijg ik de volgende melding:

You are using the secure gateway Java Session Manager, which requires that your browser support:
Scripting of Java applets.
Microsoft Java 5.0.0.3802 (or above) or Sun Java 2 Runtime Environment 1.4.1 (or above).
You currently have the following version of Java installed on your system: N/A

To download the latest version of Sun Java, go to http://www.java.com

Ik zou dus Java moeten laden maar die zit er gewoon op want dit is de enige plaats waar ik een foutmelding krijg (de laatste versie is volgens mij 6.11).
-------------------------------------------
Als ik met Firefox werk, dan krijg ik geen foutmelding maar blijft de bewerking hangen bij de volgende melding:

Launching the Secure Application Manager. Please wait...
---------------------------------------------

Het vreemde is verder dat het me met Explorer vanaf het begin niet gelukt is en met Firefox eerst wel maar sinds ongeveer een maand ook niet meer.

Wie kan mij een indicatie geven hoe ik dit probleem kan oplossen
 
Hallo,

Op mijn werk krijgen we deze zelfde foutmelding. Alles al geprobeerd, nieuwe versie Java geinstalleerd, oude versie erop, alles verwijderd. Niks werkt.
Maar op andere pc's werkt alles wel.
Ik snap er niks van, iemand een oplossing?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan