Power point en muziek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Berichten
700
Soms krijg ik via email, en dit zoals zovelen onder ons, powerpoint presentaties toegestuurd waarvan ik de muziek graag zou willen opslaan op mijn HD, evenwel zonder de beelden. Is dat al of niet mogelijk en zo ja, hoe?
 
Sla de powerpoint op als web pagina, open de map die aangemaakt wordt met alle bestanden voor een website.
Hier staat ook je audio bestand in, Sound001
 
probeer het powerpoint bestand te openen maar dan om te bewerken in de plaats van bekijken en haal dan de muziek eruit
 
Allemaal goed en wel maar....
Als ik het bestand, dat als bijlage is meegestuurd met een email, wil opslaan dan kan dit alleen maar als .pps bestand. Ik heb geen andere keuze. Kan Withaar me uitleggen hoe dat moet als webpagina?
Kan Softwareboy me eens uitleggen hoe en met welk programma ik dat bestand kan openen "om het te bewerken"?
Voor de duidelijkheid: ik gebruik Thunderbird als email-programma.
Alvast zeer hartelijk dank voor de uitleg. :)
 
Je moet wel PowerPoint hebben anders gaat het niet lukken.
Nb als er een wachtwoord op zit gaat het niet (eenvoudig) lukken.
Je natuurlijk altijd een programma als bv Goldwave gebruiken om geluiden van je PC op te nemen.
 
Laatst bewerkt:
Dank je Withaar. Uw laatste antwoord heeft me alles duidelijk gemaakt. Daaruit kon ik opmaken dat ik het .pps-bestand moest openen in PowerPoint en van daaruit moest opslaan als webpagina. Heb ik gedaan en het is me formidabel gelukt. :)
 
@klimmer1 gaarne een eigen vraag openen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan