Met flash beginnen, hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

turbojohn

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2007
Hoi,

Ik wil graag flash leren. Maar hoe? Ik zie tal van boeken op het internet. Ik wil mijn flaskennis vooral gaan gebruiken voor mijn webdesign. Weet iemand waar ik een geschikt boek (vanaf beginnersniveau) kan vinden? Ik zie tal van boeken (ik ben niet lui om het jullie te laten op zoeken), maar deze boeken vragen allemaal al een beginnerskennis van flash.. en dat heb ik absoluut niet.
Kent iemand een boek ofzo, waar ik van beginaf aan kan leren met flash te beginnen?
Ik kan natuurlijk wel zo een boek gaan kopen, maar als achteraf blijkt dat het boek niet naar mijn wens is, of te moeilijk, dan is het jammer van het geld.
Alvast hartelijk bedankt.

Er staan aardig wat flash handleidingen op www.bol.com
Probeer daar tussen te zoeken en uit te kiezen wat jou het beste lijkt
Zelf heb ik niet veel kennis over flash, dus ik kan je niet uit me blote hoofd erover vertellen.:o

Ja, dat had ik al gedaan. Maar zijn er zóveel te vinden. Ik zoek een echt goed boek zegmaar. Waarmee je met alleen dat boek, flash kan leren. Niet zo'n boek waarvan je na het uitwerken nog jezelf afvraagt wat flash nu is.

Ik heb hier thuis een heel goed boek liggen, is wel over Flash MX, maar het is leuk om mee te beginnen.

Het boek heet "Macromedia Flash MX & ActionScripting"
De auteur is "Peter Brouwers"
Het is uitgegeven door "Pearson Education Benelux"
Het/de ISBN van het boek is "90-430-0618-1"
Trefwoorden: "Flash", "internet", "programmeren"
Er zit een cd-rom bij.
Het boek is heel donkerpaars, mocht je het gaan zoeken.

Het boek begint bij "Wat is een variabele", en stopt bij "3D-simulatie".

Kijk maar wat je met de info doet. Het boek is oud genoeg om in de bieb te liggen (2002), maar nogmaals: leuk om mee te beginnen.

Gr. Robin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan