Ron Theelen
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 jun 2008
ik wil weten of 6-pin en pci-e power connectors het zelfde zijn
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als die kaart 2 keer 6-pins nodig heeft, en je voeding heeft 4 keer "6+2"-aansluitingen. Dan gaat dat zeker passen. Je houdt zelfs 2 keer een "6+2"-aansluiting over, (en ook nog 2 keer die +2 losse stekkertjes omdat je die 6 pins gebruikt)
Zorg er trouwens wel voor dat een je dikke voeding hebt die minimaal 680Watt kan leveren volgens het advies van de XFX-website... (http://www.xfxforce.com/en-gb/products/graphiccards/200series/260GTX.aspx#4)
Edit: 'k zie net dat je een 750Watt voeding hebt...
TS: mooie specs van die voeding! 4x een 8 pins zie je niet veel bij voedingen van dat wattage.
met een 500W kan je dat ding prima draaien hoor. (al zou ik 550W aanraden als je nieuw koopt)
Er klopt ook geen **** van die info:
Non-SLI: 630W Minimum Power Supply
SLI: 680W Minimum Power Supply
De videokaart zou dan 680-630W verbruiken = 50W. Nu, de videokaart verbruikt wel een beetje meer.... Er de rest van je systeem verbruikt niet 580W....
One 6-Pin Power Connector
One 8-Pin Power Connector
ALS je de site van XFX moet geloven heb je niet 2x 6pins nodig maar 1 van 6 en 1 van 8.
Ik zie het vanzelf wel, want ik hebt twee van die black edition in bestelling. Met de 1000w Corsair voeding.![]()
Ja dat weet ik dat je de 6+2 als 6 en 8 pins kunt gebruiken. Ik heb de voeding al hier liggen. Nu de kaarten nog.
De black edition is wel sneller dan de normale versie. Daarbij wordt de normale versie niet meer gemaakt.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.