Foutmelding bij verzenden meerdere geadresseerden

• Onderwerp starter Onderwerp starter MTA
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MTA

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 feb 2009
Bij het versturen van berichten aan meerdere geadresseerden krijg ik steevast een foutmelding:
"452 too many recipients"

Wie weet waarom en belangrijker, hoe kom ik er vanaf!!:mad:

BVD,

Monica

WELKOM OP HELPMIJ

gezien de melding denk ik(na wat google werk) dat je teveel in ene keer wilt sturen.

werkt u toevallig met tiscali?

Bijna alle mailserver van providers (en ook mailservers van geadresseerden) weigeren mail met meer dan 50 geadresseerden.

Misschien lukt het als je je eigen mail-adres in het Aan veld zet en de andere geadresseerden in het Bcc veld, maar je loopt het risico dat daar ook niet ingetrapt wordt.

Suggestie is dus om het aantal geadresseerden per verstuurde mail te beperken tot (beduidend minder dan) 50.

Tijs.

al redelijk wat gelezen over het feit dat bcc dan ook niet werkt.

aantal moet dus naar beneden...;)

Foutmelding 452...

al redelijk wat gelezen over het feit dat bcc dan ook niet werkt.

aantal moet dus naar beneden...;)

Bijna alle mailserver van providers (en ook mailservers van geadresseerden) weigeren mail met meer dan 50 geadresseerden.

Misschien lukt het als je je eigen mail-adres in het Aan veld zet en de andere geadresseerden in het Bcc veld, maar je loopt het risico dat daar ook niet ingetrapt wordt.

Suggestie is dus om het aantal geadresseerden per verstuurde mail te beperken tot (beduidend minder dan) 50.

Tijs.

WELKOM OP HELPMIJ

gezien de melding denk ik(na wat google werk) dat je teveel in ene keer wilt sturen.

werkt u toevallig met tiscali?

Ja, Ik werk met Tiscali.
Het probleem doet zich ook al voor bij 25 geadresseerden.
Met of zonder naam in het "Aan" vakje maakt niets uit.
Alle geadresseerden zit wel in de BCC.

Monica

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan