Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergeven resultaten 21 tot 29 van 29

Onderwerp: Microsoft op jacht naar illegale Vista versies

Thumbs up microsofties

zowieso,

veel mannen die een niet geregistreede hebben downloaden alleen de service packs. kunnen deze het niet via ms dan doen ze het wel ergens anders langs. over het algemeen word door al die rottige security update etc. je pc uiteindelijk toch maar langzamer. is mijn ervaring dan weer. heb overigens wel ene geregistreerde ultimate. maar heb gelukkig goeie firewall en alles zit bij mij potdicht. heb al jaren geen last van virussen etc. maar ieder zijn mening.

En inderdaad geef toe de prijzen voor besturingsysteempje zijn toch wel redelijk hoog. Niet iedereen kan dit zomaar betalen.

Ik geef toe heb ook xp gehad niet geregistreerd en heb daar voldoende ergenis aan gehad. zal aan de versie hebben gelegen,

en Ubuntu draai ik dan ook maar wel samen met virtualbox, daar veel linux versies nog steeds niet alle software en games kunnen draaien die onder windows wel perfect draaien. Maar ja dan moet je geen games gaan draaien zoals FEAR2 of BLACKSITE AREA 51 die gaan dus met virtualbox onder linux niet goed draaien, daar deze hoge grafische vereiste niet is ondersteund.

Laatst aangepast door teenbeat : 1 april 2009 om 15:04

Giga Senior mukkel's avatar
    Afstand tot server
    ±118 km
    Na vaag verhaal, daar zijn ze toch altijd mee bezig.

Gewoon auto update op "automatisch downloaden, maar ik bepaal zelf wanneer ik deze installeer" instellen.

Kijken wat de updates zijn alvorens het installeren.
    Zit er toch een foute in, veilige modus en de update deinstaleren.
    Opnieuw winloader laden en wachten op een oplossing van de andere kant

Zal nooit meer als een week tussen zitten. Beetje kansloos dit
    If it ain't broke, don't fix it

Giga Honourable Senior Member Muurhond's avatar
    Afstand tot server
    ±106 km
    Quote Origineel gepost door mukkel Bekijk Bericht
    Na vaag verhaal, daar zijn ze toch altijd mee bezig.

Gewoon auto update op "automatisch downloaden, maar ik bepaal zelf wanneer ik deze installeer" instellen.

Kijken wat de updates zijn alvorens het installeren.
    Zit er toch een foute in, veilige modus en de update deinstaleren.
    Opnieuw winloader laden en wachten op een oplossing van de andere kant

Zal nooit meer als een week tussen zitten. Beetje kansloos dit
    Gaat niet lukken als je eerst verplicht de WGA-update (Windows Genuine Advantage validation check) moet installeren alvorens je de nieuwste updates kan binnenhengelen. Die checkt of je Windows legaal is en dan kan je verder updates downloaden en installeren. Indien je een illegale versie hebt, heb je een probleem.

Zal ook wel een oplossing voor gevonden worden, maar binnen een week? Lijkt me stug.
    Laatst aangepast door Muurhond : 5 april 2009 om 11:26
    ]|[ Melvin ]|[

Giga Senior mukkel's avatar
    Afstand tot server
    ±118 km
    Ik kan nu ook met m'n vista naar windows update. en alle resente updates binnen trekken.

Valideren is ook geen probleem, Kan gewoon alles "legaal " downloaden.
    Dx10, windows movie maker, windows defender enz.
    If it ain't broke, don't fix it

Giga Honourable Senior Member Muurhond's avatar
    Afstand tot server
    ±106 km
    Volgens mij is het niet helemaal duidelijk.

De nieuwe WGA-check is er volgens mij nu nog niet. Dat zit er wel aan te komen en zal de huidige Vista-cracks/patches/loaders etc blokkeren. Vanaf dat moment kan je dan dus ook niet meer de Windows Update gebruiken omdat je Windows-installatie als illegaal wordt bestempeld indien je zo'n crack gebruikt.

Dus vandaar dat op moment van schrijven de Windows Update nog wel te gebruiken is.
    ]|[ Melvin ]|[

Senior Member tattooboy's avatar
    Afstand tot server
    ±125 km
    ik heb vista ultimate niet legaal en bij wga zegt die gewoon dat het goed is kan alles doen activeren , defender downloads silverlight enz enz

Ik geef toe heb ook xp gehad niet geregistreerd en heb daar voldoende ergenis aan gehad. zal aan de versie hebben gelegen,

Ik weet het, ik begeef me nu waarschijnlijk op gevaarlijk terrein en het is zeker niet de bedoeling om mensen aan te sporen om ook op zoek te gaan naar illegale software.
    Op een test PC heb ik een illegale Windows 7 Ultimate draaien en deze update nog steeds als er een nieuwe update is.
    Dit doe ik puur als experiment om te kijken hoe Microsoft hiermee omgaat.

Het is een Download vanuit de nieuwsgroepen. Een Windows7 versie geheel verbouwd en gestript door Pliek.

Ik ga er van uit dat men bij Microsoft ook niet gek is en dat men ook regelmatig rond snuffelt in de nieuwsgroepen op krakers van hun producten.

Ik ben benieuwd hoelang deze besturing het blijft doen. Stopt hij er mee, is dit hier geen probleem want dan ga ik de PC weer voor wat anders gebruiken.

Mijn excuus als ik hier bepaalde regels zou kunnen overtreden, ik zie dit bericht als informatief en heb er begrip voor als deze reactie verwijderd wordt.

Trotse Pappa m@rio's avatar
    Afstand tot server
    ±125 km
    Topic is ondertussen meer dan een jaar oud en niet actueel meer.

Derhalve sluit ik het topic
    Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg

Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business