Rollercoaster tycoon 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Matty2205

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2009
Ik heb gisteren Rollercoaster tycoon gekregen van mijn tante.
Ik heb het geïnstalleerd, maar wanneer ik het wilt starten komt er een error.

Runtime error
abnormal program termination

of iets in die aard..
Kan iemand me helpen?

Waarschijnlijk komt dat door een beschadigd bestand.. Je kan proberen het spel te herinstalleren, maar ik kan niet garanderen dat dat werkt.

Download deze patch en installeer hem. Verschijnt de foutmelding nog steeds?

Een beetje meer info zou wel prettig zijn. Welk besturingssyteem gebruik je? Mocht je Vista gebruiken, voer je het spel wel uit in de compatibiliteits modus?

Is de cd/dvd misschien beschadigd?

Wat is de exacte foutmelding?

Welke pc/laptop heb je, merk en type.

Sorry, ik ben geen PC kenner

Ik heb Vista, en ik heb die modus al eens naar service pak 2 gezet zoals ik al ergens gelezen had. Heb ook al eens al administrator uitgevoerd.
Ik weet niet of die geschadigd is..
er komt runtime error

Microsoft Visual C++ Runtime Library
Runtime error
Program: C:/ ....

abnormal program termination

Ik heb een Dell Studio 17, laptop

Op een Microsoft site staat dat je waarschijnlijk America Online (AOL) software op je computer hebt draaien...
De-installeer dat en probeer opnieuw...
Het gebeurt wel vaker dat fabrikanten van laptops allerlei onzinnige software voor-installeren op je laptop. Verwijder dat via: Configuratiescherm -> software. (Programma's en onderdelen)
William

Probeer dan eerst deze te installeren en dan degene die ik in mijn vorige post noemde.

Heb je uberhaubt het uitbreidingpakket soaked? Want zo niet, dan gaat die patch neit werken natuurlijk.

Tevens heb je de patch nodig voor de europese versie van het spel en niet die van de USA versie.

Denk persoonlijk dat het gewoon met Vista te maken heeft, het spel ondersteund maar tot XP. Dus probeer de fixes via de link die ik gaf eens.

Heb je uberhaubt het uitbreidingpakket soaked? Want zo niet, dan gaat die patch neit werken natuurlijk.

Tevens heb je de patch nodig voor de europese versie van het spel en niet die van de USA versie.

Denk persoonlijk dat het gewoon met Vista te maken heeft, het spel ondersteund maar tot XP. Dus probeer de fixes via de link die ik gaf eens.

Heb er al twee geprobeert, allebei negatief

Sommige mensen krijgen het spel aan de praat op vista en anderen niet, ik ben bang dat jij bij de laatste groep hoort.

Ik begin het ook zo te denken..
Ik zie hier die "fix" ofzo
Die scannen mijn computer, zeggen dat ik 833 errors heb en dan zeggen ze dat ik moet betalen :confused:

Ik snap er niets meer van, ik heb nu al alles gedowload wat ze me zeggen, maar nog niets dat helpt. Is er dan niets dat wel degelijk werkt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan