UPC internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Playcastor

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2008
Hallo helpers,

Ik heb een internet abonnement van UPC live, dat zijn werk doet in pieken en dalen.
Op het moment zit het internet in zijn dal. Ik heb de UPC snelheidstest gedaan, de download snelheid is 8915kbps en upload snelheid 1407 kbps. Volgens mij is hier dus iets mis met de upload snelheid. Ik kon eerst dingen downloaden met 900kb en nu is dat maar 34 kb. We hebben een maand van te voren een piek gehad waar alles gewoon weer goed zijn ding deed. Maar nu is het weer bagger... Ook heb ik dat als de hoofdpc aan gaat, (waar de router aan vast zit zeg maar) word iedereen van het draadloos netwerk gegooid.
Iemand ideeën?
mvg,
pc

Vaak hangt de downloadsnelhied af van de snelheid van de server en niet van jouw, maar als je de test op de site van upc doet dan moet het gewoon werken.

Het enige dat ik kan bedenken is dat je meerdere keren per dag een snelheidstest doet om zo te kijken of je snelheid veel veranderd.

Wat er met je router aan de hand is weet ik niet.

Je zou zelf ook wat uitgebreider mogen zijn. Hoe snel is je abonnement bv. Zelf heb ik 10 en heb regelmatig 8.9 dus daar valt weinig over te klagen. De snelheid van downloaden hangt zeer veel af van de server waarvan je download

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan