Muis EN keyboard werken niet meer op vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

tyhonpholus

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2008
Gisteren deed alles nog prima, behalve mijn muis. Die haperde dus ik dacht ow even de drivers updaten. Ik kon geen drivers vinden op de officieele site

http://www.trust.com/products/product_detail.aspx?item=15313

die site. Ik had dat programma'tje geinstalleerd, mijn computer afgesloten en vandaag opgestart. Alles werkte prima totdat windows opstarte

dit is sowieso een software probleem en wilde mijn computer laten herstellen en dat programma'tje verwijderen. Want ik denk dat de drivers van mijn muis EN toetsenbord zijn verwijderd!

alle muizen en toetsenborden doen het nu niet meer op mijn computer als ik in vista zit.
kan iemand mij vertellen hoe ik dit oplos / aanpak?

Muis en toetsenbord met USB aansluiting?
Zo ja, dan opstarten met andere muis en toetsenbord met PS/2 aansluiting

ja maar hoe krijg ik dan weer de nieuwe, aangezien die USB muis geen drivers had :S

Vertel even juiste type muis en toetsenbord die je wilt gaan gebruiken

Volgens mij staan de drivers van de beide Trust producten gewoon opde pagina's waarvan je zelf de links geeft....

ja behalve dus voor mijn muis, want die 'driver' heeft waarschijnlijk het hele probleem veroorzaakt

Volgens mij heb je voor die muis ook geen extra drivers nodig!

Nou beide USB toetsenbord en muis doen het nog steeds niet.....

ze worden ook niet gevonden, ik heb gekeken onder apparaatbeheer en daar alle drivers verwijdert en geinstalleerd voor de USB drives. Dit heeft echter niet veel effect gehad.... want met het opnieuw opstarten deed het probleem zich alweer voor!

Hey iedereen even een update:

al mijn USB poorten zijn geunstalleerd volgens mij, ik qua drivers. In bios werken mijn USB toetsenbord en muis wel gewoon..... totaan vista opstarten

please help me!

Status:

windows CD er in gedouwt en die updates laten draaien, daardoor werden de drivers geherinstalleerd, duurde wel paar uurtjes maar hij doet t weer perfect!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan