Foto's van een DVD halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miele82

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2005
Berichten
57
Hoi allemaal,

ik heb een film van een bruiloft en hierin hebben ze ook foto's verwerkt. Nu willen we eigenlijk de foto's van de DVD afhalen, kan dat? Zo ja, met wat voor programma moet dat dan lukken? We willen ze er dus niet tussenuit halen, maar we willen ze zeg maar naar een schijf kopiëren. Alvast bedankt voor jullie hulp :thumb:

Mvg,

Miele
 
Laatst bewerkt:
Wat ik uit je bericht opmaak is dat je een film hebt waarin foto's zijn gestopt, en die foto's wil je hebben?
Ik zou het met VLC media player proberen, hiermee kan je op de gewenste momenten een screenshot maken van de film. Als je dit doet op de momenten dat de foto in beeld is heb je die dus ;).
Deze moet je dan van je HDD even op een schijf branden als je dat wilt.

Vergeet echter niet dat de kwaliteit van die foto's hoogstwaarschijnlijk een stuk minder is dan het origineel. Waar films max full HD (1080x1900) is, en de meeste camera's niet boven de 600 x iets (weet het niet precies) komen, terwijl vrijwel elke camera wel over de 2500 heenkomt. Het is dus een stuk mooier als je gewoon de originele foto kan bemachtigen ;)
 
ik vind een screenshot maken met VLC veel te omslachtig.
Op power DVD vind je een capture knop waarmee je achter elkaar foto's mee kan "knippen" en dan komen deze zo in een map
In de AVS DVDplayer zit ook zo'n snapshot knop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan