Lg cookie internet instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

NielsA

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2009
Berichten
9
Hallo

ik had een vraag ik heb me aangemeld op t-mobile voor web'n'walk standard
maar ik moet nu de juiste instellingen hebben moet ik daar iets voor doen en waar moet dat of gaat dat allermaal automatisch nadat hun het hebben geactiveerd ofzo ? iemand die me snel kan helpen ?

mvg

niels
 
Ik kreeg een dag na de activatie van mijn abbonement een smsje met daarin de instellingen.
 
Ik kreeg een dag na de activatie van mijn abbonement een smsje met daarin de instellingen.

oke bedankt dan zou ik dus morgen het meoten krijgen en waar meot ik dat dan veranderen bij de toeganspunten enzo zeker ?

mvg

niels
 
Laatst bewerkt door een moderator:
MMS Instellingen

Het volgende staat op T-Mobile.nl

APN: internet (Let op kleine letters)
IP-adres: Door server toegewezen IP-adres
DNS: Door server toegewezen DNS-adres

In geval dat DNS-adressen toch nodig blijken te zijn
Primair DNS: 193.79.237.39
Secundair DNS: 193.79.242.39

Advanced connection settings: +CGDCONT=1,"IP", "internet","",0,0
(Voor Motorola telefoons:+CGDCONT=1,"IP","internet")

Inbelnummer voor GPRS
Voor Siemens en Motorola telefoons: *99***1#
Voor Samsung telefoons: *99**1*1#
Alle andere telefoons: *99#
Bron
 
MMS Instellingen

Het volgende staat op T-Mobile.nl

APN: internet (Let op kleine letters)
IP-adres: Door server toegewezen IP-adres
DNS: Door server toegewezen DNS-adres

In geval dat DNS-adressen toch nodig blijken te zijn
Primair DNS: 193.79.237.39
Secundair DNS: 193.79.242.39

Advanced connection settings: +CGDCONT=1,"IP", "internet","",0,0
(Voor Motorola telefoons:+CGDCONT=1,"IP","internet")

Inbelnummer voor GPRS
Voor Siemens en Motorola telefoons: *99***1#
Voor Samsung telefoons: *99**1*1#
Alle andere telefoons: *99#
Bron

ja als het goed is heb ik t-zondes en mms maar wat is het verschil ik heb web'n'walk genomen voor gewoon itnernet voor te kunnen msnen en andere dingen doen ? maar ik hoop maar dat ik morgen de code krijg
 
door de mms verdinging zijn andere kosten verbonden en kun je alleen mmsjes mee ontvangen.
 
ik heb de keuze uit deze menu zie ik in mijn telefoon

T-mobile internet
T-mobile MMS


dus dan moet ik denk ik de internet kiezen maar ik krijg hoop ik dus de instellingen morgen per sms ofzo ?

mvg niels
 
Aha je hebt al de T-mobile internet instellingen, Gebruik die.
En als je een abbonement hebt afgesloten voor onbeperkt te kunnen internetten in Nederland kun je deze ook gewoon gebruiken en zal er niks worden berekent.
Anders kost het een bepaald bedrag per mb
 
Aha je hebt al de T-mobile internet instellingen, Gebruik die.
En als je een abbonement hebt afgesloten voor onbeperkt te kunnen internetten in Nederland kun je deze ook gewoon gebruiken en zal er niks worden berekent.
Anders kost het een bepaald bedrag per mb

nee ik heb ze nog niet gekregen ofzo maar ik heb vandaag aangevraagt om web'n'walk boven op mijn bestaande abonement te nemen alleen is denk ik nog niet geactiveert ( zondag ) of makt dat niet uit ? maar er was net iemand hierboven zei dat die na een dag zijn instellingen kreeg toegestuurt
 
En als je een abbonement hebt afgesloten voor onbeperkt te kunnen internetten in Nederland kun je deze ook gewoon gebruiken en zal er niks worden berekent.

In de vraag geeft TS al aan dat die een web'n walk standard heeft, dat is onbeperkt internet.
Je kunt op de website van T-Mobile zelf je instellingen opvragen en naar je telefoon laten sturen.
 
In de vraag geeft TS al aan dat die een web'n walk standard heeft, dat is onbeperkt internet.
Je kunt op de website van T-Mobile zelf je instellingen opvragen en naar je telefoon laten sturen.

dat is dus nou net het probleem mijn telefoon staat niet in dat lijstje en als die er niet instaat dan moet ik smsen naar een bepaald nummer en die werkt dus ook niet dus ik zit als het ware een beetje vast ik denk dat ik maar eens naar de klantenservice moet bellen
 
Je LG-telefoon is wel een smartphone? Welk type is het?
Je kunt inderdaad beter ook de klantenservice bellen, ik zou sowieso bellen om te vragen of je web'n walk standard al direct is ingegaan of pas van een bepaalde datum. Bij mij moest ik zelf naar ze toe bellen om het per direct in te laten gaan (verlenging van abonnement)
 
Je LG-telefoon is wel een smartphone? Welk type is het?
Je kunt inderdaad beter ook de klantenservice bellen, ik zou sowieso bellen om te vragen of je web'n walk standard al direct is ingegaan of van een bepaalde datum. Bij mij moest ik zelf naar ze toe bellen om het per direct in te laten gaan (verlenging van abonnement)

het is een lg cookie(kp500) er zit wel browser op enzo dus het zou moeten werken en ik heb ook toegangspunten, internetprofielen enzo maar iemand zei ook dat ik het bij netwerken kon zien maar dat kan dus niet of tenminste nog niet heeft iemand anders ervaring met een lg kp500 ?
 
De LG KP500 heeft ondersteuning voor GPRS en EDGE, waarvan de laatste in Nederland niet ondersteund wordt. Je kan dus wel internetten, maar dus alleen maar met GPRS wat helaas langzamer is.
 
De LG KP500 heeft ondersteuning voor GPRS en EDGE, waarvan de laatste in Nederland niet ondersteund wordt. Je kan dus wel internetten, maar dus alleen maar met GPRS wat helaas langzamer is.

ja maar als ik zo'n web n walk in de maand neem krijg ik toch wel de snelheid waarvoor ik betaal ? lijkt mij wel tenminste
 
ja maar als ik zo'n web n walk in de maand neem krijg ik toch wel de snelheid waarvoor ik betaal ? lijkt mij wel tenminste

Die snelheid die je koopt is maximaal beschikbaar ja, maar GPRS is langzamer dan 3G.
Ik had al op internet gelezen dat iemand met dezelfde telefoon niet op youtube direct een filmpje kon bekijken, omdat de verbinding te langzaam was.
 
ja oke ik snap het maar het zou toch niet superlangzaam zijn ik snap wel van telefoon internet is langzaam maar lijkt me wel dat het gewoon redelijke verbinding heeft een site zoals dit had ik ook op iemand zijn telefoon gezien dat ging redelijk snel maar je moet natuurlijk ook niet heelveel van zo'n telefoon verwachten maar ik zal afwachten tot morgen hoe het zit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan