Javascript hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zlqor

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2009
Berichten
8
Hallo :),

Ik ben momenteel bezig met het bouwen van een website. Helaas heb ik nu één onderdeeltje JavaScript nodig, terwijl ik deze taal niet goed kan.
Mijn vraag is dus jullie een beetje hulp konden geven, welke functies te gebruiken etc.
Ik heb al op Google gezocht naar een klaar-en-kant script, echter kon ik dit niet vinden. Links daarheen zijn ook altijd welkom :)

Wat ik wil is het volgende:

2qn7ha1.png


Hierbij moet het bovenste vlak, 'bouwkundige' verplaatst kunnen worden naar één van de witte vlakken met de tijden.

Die witte/gele vlakken zijn in dit geval td's van een tabel, maar kunnen ook met <div> worden aangegeven oid.. Hopelijk kan iemand hier helpen! :thumb:
 
Je kunt eens kijken naar de Scriptaculous library, en dan met name de drag and drop functies.
 
Dat lijkt me wat ingewikkeld, en niet helemaal wat ik zoek.
Wanneer je het gele vlak verplaatst net naast het witte, dan moet hij alsnog daarin komen.

Ik zoek iets simpels wat dat kan doen, als dat mogelijk is.. :)
 
Laatst bewerkt:
Dat begint er inderdaad al op te lijken. Echter verschuift dit alleen de rijen, en het één kan niet in de ander 'komen' als het ware.

Ik vrees dat ik dat ook niet kan bewerken met mijn Javascript-kennis, dus dat script is nog niet de perfecte oplossing..

Ik weet ook dat het niet makkelijk zal zijn, ik heb er ook wel wat voor over, maar om nou maanden te besteden aan Javascript te leren voor één onderdeel van mijn site lijkt me wat overbodig.
Dus ik hoop dat er nog andere oplossingen zijn :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan