zylom spellen werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

riemerjose

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2009
Berichten
5
ik heb een vraag weten jullie raad!!
heb zylom spellen en ze deden het steeds goed maar vorige week ineens niet meer ik heb zylom benaderd en die vertelden mij ik moest de firewal uitzetten en de spellen opnieuw downloaden maar ze doen het nog steeds niet ik krijg altijd hetzelfde te zien
(kan tijdelijk bestand niet aanmaken) ik heb gelezen dat er heel wat meer zylom spelers met het zelfde probleem zitten kan iemand van jullie hierbij helpen?:confused:
 
Hallo,

Gebruik je de AVG virusscanner?

Meestal wordt deze melding namelijk door AVG veroorzaakt.

Als je AVG hebt kan je het probleem op de volgende wijze verhelpen:

1 Verwijder het spel door in 'Configuratiescherm' te kiezen voor 'Programma's toevoegen of verwijderen'. In de weergegeven lijst kun je je spel selecteren en vervolgens 'Verwijderen'.
2 Open het AVG menu, bijvoorbeeld door op het ikoontje van AVG te klikken, in de taakbalk onderaan je scherm, links van de klok.
3 Klik op Resident Shield
4 Klik op Uitzonderingen beheren of Manage Exeptions (onderaan)
5 Klik op Pad Toevoegen of Add Path (rechts bovenaan)
6 Selecteer Mijn Computer - C: - Program files - Zylom Games en klik daarna Ok en weer op OK
7 Download het spel opnieuw op onze website.

NB: Als je Windows Vista hebt werkt het alleen als je het spel daarna opnieuw download via de Mozilla Firefox of Chrome internet browser, in plaats van via Internet Explorer.

Zou je via een PM je email adres naar me willen sturen waarmee je je mailtjes hebt verzonden naar Zylom? Dan kan ik kijken wat er gebeurt is.

Zylom Support
 
zylom spellen

hallo
nee ik gebruik geen AVG ik heb NORMAN en WINDOWS DEFENDER,
ook heb ik WINDOWS INTERNET EXPLORER,alles is meer dan een jaar goed gegaan tot voor 2 weken terug speelde ik het spel nog s'morgens gewoon,en sávonds ineens niet meer zuma heb ik gekocht en als ik hem nu wil spelen dan begint mijn beeld eerst zwart en dan gaat hij naar de taakbalk na een keer of 5 aan klikken doet hij het uit eindelijk.
download ik een nieuw spel bij zylom dan zegt hij steeds kan tijdelijk bestand niet vinden ik vind het allemaal zo raar, het bedrijf dat mijn computer onderhoud is nog aan het zoeken waar het aan kan liggen, ze hebben al vanalles geprobeerd ik hoop dat er een oplossing voor is
gr josé.
 
Hallo,

Heb je Windows Vista? Schakel dan de User Account Control / Gebruikersaccountbeheer uit.

Ga daarvoor naar Start -> Configuratiescherm -> Gebruikersaccounts -> Klik vervolgens op Gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen -> vinkje weghalen en klik op OK.

Installeer het spel daarna opnieuw. Hiervoor moet je het spel eerst verwijderen van je computer.

Je kunt je spel verwijderen door in 'Configuratiescherm' te kiezen voor 'Programma's toevoegen of verwijderen'. In de weergegeven lijst kun je je spel selecteren en vervolgens 'Verwijderen'.

Je kunt het spel opnieuw downloaden en installeren via de volgende link:

www.nl.zylom.com/deluxe/allgames.jsp




Wat betreft het probleem met Zuma, kun je eens in je monitor instellingen kijken hoe hoog de vernieuwingsfrequentie van je monitor staat? Rechtsklik op je bureaublad, kies Eigenschappen - Instellingen - Advanced - Monitor. 60 hertz moet altijd goed zijn.

Mocht dit niet de oplossing van je probleem zijn, probeer dan het volgende:
Klik op het Windows bureaublad van je pc op je rechter muisknop, kies 'eigenschappen' en ga naar het laatste tabblad 'instellingen'. Verander het aantal kleuren eens van 24 bit naar 32 of 16 bit, zorg dat het scherm in ieder geval niet op 24 bit staat. Probeer na de verandering het spel nog eens op te starten.


Lukt het dan wel?


Hartelijke groeten,

Zylom Support
 
Hallo,

Heb je Windows Vista? Schakel dan de User Account Control / Gebruikersaccountbeheer uit.

Ga daarvoor naar Start -> Configuratiescherm -> Gebruikersaccounts -> Klik vervolgens op Gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen -> vinkje weghalen en klik op OK.

Installeer het spel daarna opnieuw. Hiervoor moet je het spel eerst verwijderen van je computer.

Je kunt je spel verwijderen door in 'Configuratiescherm' te kiezen voor 'Programma's toevoegen of verwijderen'. In de weergegeven lijst kun je je spel selecteren en vervolgens 'Verwijderen'.

Je kunt het spel opnieuw downloaden en installeren via de volgende link:

www.nl.zylom.com/deluxe/allgames.jsp




Wat betreft het probleem met Zuma, kun je eens in je monitor instellingen kijken hoe hoog de vernieuwingsfrequentie van je monitor staat? Rechtsklik op je bureaublad, kies Eigenschappen - Instellingen - Advanced - Monitor. 60 hertz moet altijd goed zijn.

Mocht dit niet de oplossing van je probleem zijn, probeer dan het volgende:
Klik op het Windows bureaublad van je pc op je rechter muisknop, kies 'eigenschappen' en ga naar het laatste tabblad 'instellingen'. Verander het aantal kleuren eens van 24 bit naar 32 of 16 bit, zorg dat het scherm in ieder geval niet op 24 bit staat. Probeer na de verandering het spel nog eens op te starten.


Lukt het dan wel?


Hartelijke groeten,

Zylom Support

:confused:hallo,
ik heb vista en heb gedaan wat je zei over gebruikers account maar niets schijnt te helpen
en mijn monitor staat ook goed ik heb een spel van spintop gedownload en dat werkt ook niet zo als het moet maar; dat gaat beter als van zylom die van spintop kan ik wel spelen ook die moet ik een paar keer aanklikken maar dan doen ze het wel
gr josé.
 
:confused:hallo,
ik heb vista en heb gedaan wat je zei over gebruikers account maar niets schijnt te helpen
en mijn monitor staat ook goed ik heb een spel van spintop gedownload en dat werkt ook niet zo als het moet maar; dat gaat beter als van zylom die van spintop kan ik wel spelen ook die moet ik een paar keer aanklikken maar dan doen ze het wel
gr josé.

hallo
de spellen doen het weer vraag me niet hoezo of waarom ik weet het niet lag het mischien toch aan zylom? wij hebben niks gedaan met de computer
groetjes josé.:)
 
zylom games

Hallo,

Ik heb ook zoveel problemen gehad met spellen van zylom, ben bijna een jaar bezig geweest met hen. En eindelijk hadden ze mijn probleem opgelost. Nu zit ik al weer 2 dagen te wachten op bericht, want van de ene minuut op de andere kon ik niet meer inloggen op de betaalspellen. Geen idee, hoe het kan, maar krijg geen bericht van hen.Hoewel ze dat wel beloofden.

Gr. Ria Faasse
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan