gratis eigen radiostation beginnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

zundappje

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2009
Berichten
69
weet iemand hoe je een gatis eigen internet radiostation moet beginnen

met zelf liedjes laten horen en er bij praten via microfoon ??

dat mensen op een link moeten klikken en dan kunnen ze luisteren

en ook mp laten horen
 
Laatst bewerkt:
Gratis radiostation beginnen kan wél...!

Hallo,

Het is mogelijk om een eigen gratis radiostation op internet te beginnen via radionomy.com. De website betaalt de auteursrechten en haalt dat geld weer terug via advertenties op de website. Je krijgt je eigen unieke link zodat je die kunt promoten naar je luisteraars toe. Die link kun je bijvoorbeeld op je eigen site zetten.

Groetz,

RAIMOND
 
Hallo,

Het is mogelijk om een eigen gratis radiostation op internet te beginnen via radionomy.com. De website betaalt de auteursrechten en haalt dat geld weer terug via advertenties op de website. Je krijgt je eigen unieke link zodat je die kunt promoten naar je luisteraars toe. Die link kun je bijvoorbeeld op je eigen site zetten.

Groetz,

RAIMOND

hallo raimond

ik ben er mee begonen maar hoe kun je je radio online zetten ??
 
thijmen

Ik weet ook niet hoe je hem online kan zetten ik heb van alles geprobeerd!
 
@zundappje&thijmen100

Voor het online zetten van je radio op radionomy moet je eerst de Radiomanager downloaden. Hiermee kun je met je eigen liedjes uit hun database (of je eigen liedjes uploaden) een schema samenstellen om vervolgens uit te zenden.
Binnenkort komt er geloof ook radionomy LIVE waarmee je dus live kan uitzenden. Het is alleen wel zo dat radionomy vanaf april een minimum eis stelt van 12h per dag aan luisteraars. En ruim een maand verder moet je minimaal 130h aan luisteraars hebben.
Dus de kans is niet groot dat je radiostation lang zal bestaan helaas.

Maar proberen kan altijd ;)

Succes!

Grtz YMZ
 
Topic uit November 2009 en dus niet meer relevant.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan