• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Zoeken via een userform, ik kom er niet meer uit !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bendepater

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2009
Berichten
55
Wie kan mij helpen:

Ik heb een zoekformulier gemaakt waarbij je een nummer in moet voeren. Nu komt het voor dat er meerdere dezelfde nummers in staan. Ik zou graag willen dat je dan bv. via de combobox de andere kan selecteren is dat mogelijk ik kom er niet uit. En dan de laatste vraag is het mogelijk om te zoeken in 2 sheets tegelijk of moet ik dan nog een zoekformulier maken?

Ik heb even voorbeeld bestandje meegestuurd..
 

Bijlagen

  • Zoeken.xls
    56 KB · Weergaven: 94
Bendepater,

Kijk even hoe je dit vind.
Ik ben maar een amateur.
 

Bijlagen

  • Zoeken-1.xls
    68,5 KB · Weergaven: 87
Laatst bewerkt:
Beste Hoornvan,
Ik snap nu dus hoe je in meerdere sheets kan zoeken. Hij geeft allleen nu wel de msgbox weer terwijl het formulier wel wat vind. Ik ga kijken of ik dat kan oplossen.

Ik weet echter nog steeds niet of ik meerdere zoekopdrachten via de combobox kan selecteren.

bv. in het blad gegevens staat 2x contract 1000 het zou mooi zijn als je deze dus moet zoeken invoert dat je in de combobox ook de andere kan selecteren want daar staat misschien wel een andere omschrijving bij..

gr,

Ben
 
Bendepater,

Hij geeft allleen nu wel de msgbox weer terwijl het formulier wel wat vind.
Dat merk ik nu ook, kijk of je dit beter vind.
 

Bijlagen

  • Zoeken-2.xls
    73,5 KB · Weergaven: 71
Bendepater,

In het blad gegevens staat 2x contract 1000 het zou mooi zijn als je deze dus moet zoeken invoert dat je in de combobox ook de andere kan selecteren want daar staat misschien wel een andere omschrijving bij..