Beste computerbeveiliging ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gr@smaaier

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2004
Ik gebruik al een paar jaar mcafee op mijn pc maar ook mcafee word steeds trager en dus is mijn vraag welk beveiligings pakket is het snelste en beste voor op mijn pc en ik heb het dan over een totaal pakket dus met virusscanner, firewall etc

Ehh .... totaalpakket?

Dowonload AVG-free

Je hebt dan een virus- en spywarescanner en je mail wordt gechecked (zie bijlage).
Gebruik de firewall van Windows.
Werk je nog met XP download dan Windows Defender (Vista zit het er al op)

Bijlagen

• ScrnDump.jpg
    ScrnDump.jpg
    62,7 KB · Weergaven: 118
Sorry Teugem, ik ga tegen je in :shocked:

Er wordt veel gepraat over de beste en dat vindt ik altijd moeilijk te zeggen. Mijn mening is dat Kaspersky een van de beste is (KIS2009). Het is een totaalpakket van anti virus, anti spyware, anti spam en een geintegreerde firewall. Alles is goed te beheren vanuit een overzichtelijke beheersinterface.

Ook zorgt Kaspersky voor meerdere updates per dag. Bij elke virus uitbraak moet er binnen twee uur een fix komen, dit hebben ze (volgens mij) met 15 NASDAQ bedrijven contractueel vast gelegd.

Sorry voor het overkomen als een verkoper, maar heb een tijdje terug een cursus van ze gehad en was wel onder de indruk. Op het gebied van netwerk administrators meer leuke mogelijkheden zoals het remote installeren van allerlei (MS) software, maar dat is bij jou niet van toepassing.

Ik gebruik zelf

firewall zonealarm
virus scanner avgfee
antispyware spybot

allen gratis en al een paar jaar stabiel, tis natuurlijk altijd mogelijk om andere systemen te testen en het goede te behouden

Sorry Teugem, ik ga tegen je in :shocked:.

Buh .... ????
'Tegen mij in' ?
Gewoon jou mening, omdat jij toevallig gecharmeerd bent van Karsperky ....
Wat jij zo vurig aanprijst ... denk je dat dat niet ook in andere (betaalde) totaalpakketten kan?

Het gaat dus niet om mij, maar om de vraag van TS .. maar wellicht heb je niet goed gelezen. Dus je eerstvolgende reactie graag gericht op de vraagsteller.
Van verdedigingsspelletjes is niemand hier gediend ... !!

Damn Thieu, relaxed man.

Bedoelde het als een geintje, wist niet dat je zo snel op je tenen getrapt bent.

En dat verdedigingsspelletjes vat ik niet zo, maar ja laat maar zitten.

Had wel de indruk dat ik richte op de TS, op dat ene kleine zinnetje na dan.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan