Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 5 van 5

Onderwerp: Kan mijn USB stick niet meer leeghalen

Vraag is opgelost

Kan mijn USB stick niet meer leeghalen

Zou iemand mij kunnen helpen? Ik heb een USB stick en had daar mappen opgezet met allemaal bestanden erin. Maar nu wil ik dat er weer afhalen, maar ik krijg de melding: dat dit een bestandsmap is en als je dat verwijdert, heb je kans dat Windows niet goed meer werkt. Klopt het dat je dus nooit meer je USB stick leeg kan halen? Zo nee, wat moet je doen om het alsnog leeg te krijgen? Moet je die melding gewoon negeren?

Je kunt veilig op 'ja' of 'doorgaan' klikken. Dit is een standaardmelding van Windows die wel eens vaker voorkomt.

Ik vermoed dat er in een aantal mappen foto's staan. De previews die Windows in de verkenner laat zien, slaat hij op als systeembestanden in dezelfde mappen. Meestal struikelt Windows hierover, maar kun je zoals gezegd zonder risico verwijderen.
    Zoekt en gij zult vinden. Vindt gij het niet, dan is het zoek.

Mega Senior Nipponsei's avatar
    Afstand tot server
    ±72 km
    als je hem formatteerd is hij zowieso leeg. dus hij is altijd leeg te halen. tenzij die stuk is natuurlijk.

Nou stuk kan die nooit zijn, want hij is net nieuw. Oké, ik ga het proberen om alles leeg te halen.

Het is gelukt. Ik heb het gewoon leeggehaald en alle meldingen genegeerd.

• Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.
  • Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
    • U mag niet reageren op berichten.
    • U mag geen bijlagen versturen.
    • U mag uw berichten niet bewerken.
    •  
    Helpmij.nl
    Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
    Sponsoren
    Linkpartners