spellen real arcade

Status
Niet open voor verdere reacties.

helena1

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2007
Berichten
51
Hallo,

Ik heb een nieuwe computer gekocht. In het verleden heb ik een aantal spellen van real arcade gekocht. Die staan op mijn oude computer, maar die kan ik opnieuw downloaden op mijn nieuwe computer. Het gaat een heel stuk goed. Windows vraagt toestemming, ik geef accoord. De game installer stopt op een gegeven moment en geeft de melding dat windows ergens de toegang blokkeert. Waar kan ik dat veranderen?

Gr. Helena1
 
Kan je een screen van die melding plaatsen? Want zo is het voor ons niet te doen, te weinig informatie.
 
Je hebt vista denk ik?
Al in compabiliteitsmodus geprobeert?
Gestart als administrator?
 
Sorry, klinkt stom, maar weet niet hoe te starten als administrator en compabiliteitsmodus. Ik heb eerder geprobeerd een schermprintje in te voegen maar is me niet gelukt. Hoe moet dit? Ik word al een stuk wijzer met de computer, maar er zijn nog veel dingen te leren.

Gr. Helena1
 
De prt scrn knop zit op je toetsenbord. Daar druk je eenmaal op met de melding in beeld.

Vervolgens open je paint en plak je de afbeelding. Dan kan je de afbeelding opslaan.
 
Laatst bewerkt:
Dank je, was er inmiddels al achter. Alleen de melding staat op mijn nieuwe computer. Ik heb ook een probleem met Messenger (ben ik via forum help mij ook al mee bezig) dus kan niet mailen vanaf die computer. Daarbij komt dat deze computer windows XP heeft en de nieuwe windows vista dus niet compatibel. ik kan alleen mailen vanaf deze computer via outlook. Nieuwe computer geen mail verbinding.

gr. Helena1
 
Zou je dan de exacte tekst van de melding eens willen plaatsen?

En probeer het spel eens te installeren in de compatibiliteits modus. Rechtsklik op de installer van het spel en kies voor eigenschappen. Ga naar het tabblad comatibiliteit en zet een vinkje bij " Dit programma in compatibiliteitsmodus uitvoeren". Kies daar vervolgens voor windows xp sp2 en probeer eht spel nogmaals te installeren.
 
Probeer nu steeds de realarcade.com pagina te openen maar krijg steeds dezelfde melding.
foutmelding.jpg

Ik kreeg deze melding ook op mijn oude computer. Ligt dit aan een instelling in mijn computer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan