Kun je een Playstation 3 aansluiten op een Laptop?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Miny
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Miny

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2008
Ik vraag mij dus af of ik de playstation 3 kan aansluiten op mijn Laptop (het is een SONY VAIO VGN-NS11M)?
Zo ja, wat heb ik hiervoor dan nodig ?

Mvg. Jasmin

Kan, maar dan moet je wel een apparaatje daarvoor hebben, die hdmi naar usb omzet en dat je het kan kijken met een viewer

Als het gaat om het delen van de draadloze Internet-verbinding van de laptop met de PS3 via een bedrade verbinding: kijk hier

We horen het wel.

Tijs.

Ik heb geen televisie op mijn kamer , en beneden is het altijd heel druk waardoor mijn playstation stof staat te happen , daarbij is mijn laptop scherm HD ready wat toch wel mooier beeld zou kunnen opleveren dan onder op onze SD televisie..

Ik ben bang van niet. Jou laptop scherm weergeeft alleen wat de laptop heeft weertegeven. De aansluitingen buiten je laptop zijn voor een extra scherm en niet een hdmi aansluiting die dingen gaat weergeven (oftewel alleen output voor beeld en geen input).

Dus ben bang dat dat niet gaat lukken of je moet je laptop helemaal open schroeven en zo technisch zijn dat je een connectie kan makken die het dat weergeeft.

Gr Dimitry

okey , bedankt voor de info , en helaas ben ik daar niet technisch genoeg voor , maarja dan ga ik maar eens een aparte monitor kopen , dan kan het toch wel of niet ?

Nee want de aansluiting van een monitor zit niet op je PS3.

PS3 heeft de scart en HDMI aansluiting dit zit alleen op TV'S.

Maar tegenwoordig een tv is net zo duur als een monitor.

Dus zou ik gewoon een tv kopen. En als je het geld hebt voor een tv met HDMI dan is dat ZEKER de moeite waard. (Spreek ik uit ervaring) Succes ermee.

GR Dimitry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan