Toen ik gisteren in mijn warme bedje lag, dacht ik in eens aan iets:
Wat als er op de HelpmijDag een LiveWebCam zou zijn, dan zou iedereen mee kunnen kijken,... En dan het jaar erop ook komen? Is dit een idee misschien?
Ik kijk wel wat andere mensen leggen.
Groetjes
Pilootnour5
Dat zou inderdaad wel een leuke optie zijn.
Gr,
Probleempjes
is dit mogelijk? Het kan Met Ustream.tv
Daar heb ik veel ervaring mee.
Misschien kan ik helpen?
Helaas, kan ik hier niks over zeggen. Ik kom ook naar de HMD dit jaar, maar ik zit niet bij het bestuur dat het regelt![]()
Laatst aangepast door Probleempjes : 27 april 2009 om 16:37
Gr,
Probleempjes
We hebben dat, ik dacht bij de eerste HMD al eens gedaan. Ik weet niet of we dit jaar weer een internet verbinding daar hebben. Ik zal het bij de Commissie (waar ik ook in zit) voorstellen.
Verplaatst Members chat --->> Helpmijdagen.
Laatst aangepast door crash : 3 april 2009 om 11:41
grtz Lex
Op e-mails over computerproblemen reageer ik niet meer, daar is het forum voor.
16 augustus 2001 - 2011 is tien jaar lid van Helpmij.nl
Volgens mij was dat bij de 2e (dat was mijn eerste en daar was volgens mij (ook) een webcam).
Op zich een leuk idee inderdaad, mits er internet is. Als het een beetje gezellig is, kan het als lokkertje dienen voor mensen die dit jaar niet komen; wellicht komen die dan volgend jaar wel.
Een helpmijdag zonder internet
Da's toch net zo iets als een krentenbol zonder krenten
Ron
ik ben er ook niet bij, en wellicht helpen de beelden me om ook volgend jaar te komen.![]()
Zie dit topic net. Ik dacht ook dat het de tweede helpmijdag was dat er een cam stond, maar ik herinner me dat dat erg traag ging. Nou is dat al weer 6 jaar geleden en in die tijd is er natuurlijk een hoop veranderd. Vorig jaar zou er internet zijn, maar ik geloof dat er problemen waren om het aan de praat te krijgen? Het lijkt me een goed idee![]()
De laatste HMD hebben ze de cam niet aangezet, maar hij stond er wel. Internet was ook aanwezig, geen snelle glasvezellijn maar een normaal uplinkje waar dat prima op draait.
Ik heb wel wat ervaring met het opzetten van een live feed, dat wil ik wel regelen.
Laatst aangepast door Dillondarko : 16 april 2009 om 15:36
DillonDarko.......
Jah dat zou een leuk optie zij
Ik woon in friesland, ik ga niet 100 km naar utrecht fietsen
@probleemjes
H = HelpHelaas, kan ik hier niks over zeggen. Ik kom ook naar de HDM dit jaar, maar ik zit niet bij het bestuur dat het regelt
D = Dag
M = MIj
Omg -.-
A fan of mozilla firefox and love to play warrock =)
My tutorials ! Gta vice city modden / Xbox on PC monitor
Dat ken ik, moest zelf voorgaande jaren ook uit Friesland komen. Ik woon nu in Lelystad, dus je kan niet meerijden, maar misschien kan je hier een oproepje doen?
Nah heb net gehoren gekregen dat ik niet heen mocht
Omdat ik nog maar 15 ben en dan allen naar utrecht, vond me moeder maar niks, als 18 ben kom ik wel
Mgv sinic907
A fan of mozilla firefox and love to play warrock =)
My tutorials ! Gta vice city modden / Xbox on PC monitor
Nee, maar het moet wel allemaal van te voren geregeld worden...
Denk je nu echt dat wij van de Helpmijdag Commissie niets doen en maar wachten tot het 6 juni is?![]()
grtz Lex
Op e-mails over computerproblemen reageer ik niet meer, daar is het forum voor.
16 augustus 2001 - 2011 is tien jaar lid van Helpmij.nl