jvondermans
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 feb 2005
Ik heb een query met daarin een aantal velden met meerdere waarden (vanuit sharepoint).
Nu wil ik dat ik in een formulier meerdere waarden kan aanvinken waaraan de selectie moet voldoen en dat dan al die criteria worden gebruikt bij het zoeken naar die waarden.
dit is wat ik nu heb en dat werkt prima, maar de criteria "saus" en "soep" moet hij uit een veld van een formulier halen waar deze beide criteria in 1 veld staan.
Hopelijk is mijn vraag duidelijk, anders verduidelijk ik hem graag waar nodig en weet iemand het antwoord?
Groetjes,
Jordy
Nu wil ik dat ik in een formulier meerdere waarden kan aanvinken waaraan de selectie moet voldoen en dat dan al die criteria worden gebruikt bij het zoeken naar die waarden.
dit is wat ik nu heb en dat werkt prima, maar de criteria "saus" en "soep" moet hij uit een veld van een formulier halen waar deze beide criteria in 1 veld staan.
Code:
SELECT Bedrijvenlijst.[Soort klant], Bedrijvenlijst.[Soort klant].Value, Bedrijvenlijst.Productgroep, Bedrijvenlijst.Productgroep.Value,
FROM Bedrijvenlijst
WHERE (((Bedrijvenlijst.Productgroep.Value)="saus")) OR (((Bedrijvenlijst.Productgroep.Value)="soep"));
Hopelijk is mijn vraag duidelijk, anders verduidelijk ik hem graag waar nodig en weet iemand het antwoord?
Groetjes,
Jordy