Vraag .mkv

Status
Niet open voor verdere reacties.

boudrez

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2007
Berichten
36
Hay

IK heb een .mkv bestand op mijn computer staan. Deze bevat ook een ondertitel (ENG), deze zou ik graag vervangen door een andere ondertitel (NED)

Iemand een oplossing?


Dank
 
In de MKVToolnix toolset zit " mkvmerge GUI" hiermee kun je op simpele wijze subs toevoegen (en default maken) en eventueel verwijderen

http://www.bunkus.org/videotools/mkvtoolnix/downloads.html

Op het input tabblad op de knop Add klikken
Dan zowel de srt als de mkv selecteren en laten toevoegen

Dan zul je onder tracks 4 (of meer) tracks tegen komen waaronder een video spoor een audio spoor, het engelse en het nederlandse sub spoor. verwijder de engelse en selecteer de nederlandse.
Op de track options kun je dan nog language netjes naar nederlands zetten de default trackflag op yes.

Pas de output filename aan zodat hij het orgineel niet overschrijft (soms geeft hij daar een extentie mks mee die je gewoon weer in mkv wijzigen) en klik op start muxing. 5 minuten later kun je met je eigen sub kijken
 
Laatst bewerkt:
In de MKVToolnix toolset zit " mkvmerge GUI" hiermee kun je op simpele wijze subs toevoegen (en default maken) en eventueel verwijderen

http://www.bunkus.org/videotools/mkvtoolnix/downloads.html

Op het input tabblad op de knop Add klikken
Dan zowel de srt als de mkv selecteren en laten toevoegen

Dan zul je onder tracks 4 (of meer) tracks tegen komen waaronder een video spoor een audio spoor, het engelse en het nederlandse sub spoor. verwijder de engelse en selecteer de nederlandse.
Op de track options kun je dan nog language netjes naar nederlands zetten de default trackflag op yes.

Pas de output filename aan zodat hij het orgineel niet overschrijft (soms geeft hij daar een extentie mks mee die je gewoon weer in mkv wijzigen) en klik op start muxing. 5 minuten later kun je met je eigen sub kijken

Heel erg bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan