Uploaden uitzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tolax

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Berichten
61
Hallo,

Ik las op internet dat het uploaden van auteursrechtelijk materiaal verboden is maar het downloaden ervan niet...

Dus ik wil graag het uploaden in mijn torrentprogramma uitzetten...

Alleen kan dit niet in Bittorrent dus weet iemand een ander torrentprogramma waarin je het uploaden volledig kunt uitschakelen?

Alvast bedankt...
Tolax
 
Hoi,

Over het algemeen gaat het samen downloaden en uploaden doe je niet uploaden dan kan je ook minder downloaden dus betwijfel ik of er torrents progs. zijn waarbij je de upload kan uitzetten.

Modag
 
Met uTorrent kun je het uploaden beperken tot max 1 kb/s.. Iets anders weet ik zo ook niet..
 
Maar als je niets tot haast niet kan je op zo'n leuke blacklist komen te staan. En dan kan je helemaal niet meer downloaden. En is het wel fair voor de andere downloaders en uploaders, die wel voor jouw uploaden, maar jij niet voor hun.;) En wees maar niet bang dat ze jouw pakken, jij bent waarschijnlijk een erge kleine vis in een hele grote school. Ik download ook vrolijk verder.
 
Hallo,

Nou voor als je nog een soort torrent programma zoekt vuze (azureus downloads heet het ook wel)gebruik ik.
De meeste mensen gebruiken meer bittorent of utorrent eigenlijk zijn ze allebei hetzelfde.
Het is zo dat Bittorent een heel klein programma is wat niet veel ruimte in beslag neemt.
Vuze daarintegen is wat groter ongeveer 32 MB maar vind ik toch wat fijner om mee te werken (is ook wat geafanceerder).
Met vuze kun je zelf de upload snelheid bepalen van je download.
Maar ik geloof dat dit ook kan bij Bittorrent ik heb het zelf ook een tijdje gebruikt maar vond het toch niet zo'n goed programma.
Lukt het niet als je op de torrent met de rechtermuisknop klikt en dan de uploadsnelheid bepaald?
 
Je kan het niet uitzetten met geen enkel torrent programma.
Dit zou ook niet eerlijk zijn en je zou jezelf er ook mee in de weg zitten.
Ik gebruik zelf Vuze, daarbij kan je de upload snelheid heel laag zetten maar daardoor download je dan ook langzamer.
Ik zit zelf te overwegen om contact met Vuze op te nemen en ze een eenmalige donatie van een paar 100 euro aan te bieden als ik dan een versie kan krijgen die niet upload. :)
 
Het kan wel heel laag.

Met bittorrent kan je in elk geval rechtermuisklik op de torrent doen dan klik je op: Bandwidth allocation. dan zie je staan "set upload limit" klik dan op het laagste. dan doe je dit allemaal nog een keer en zie je dat er nog lager tussen staat. elke keer dat je het laagst aanklikt en nog een keer kijkt zie je nog lageren staan tot 1kb/s denk ik. veel succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan