patience

Status
Niet open voor verdere reacties.

dedaio

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2008
Berichten
273
dag mensen

ik heb patience per ongeluk van mijn pc verwijderd (mijn broer, eigenlijk)
hoe kan ik het terug krijgen?
het staat niet in de prullenbak ofzo.
 
Met de cd-rom van Windows kan je die weer terug zetten
 
ik heb windows xp.

en de cd rom is wel een hele hoop werk :shocked:
 
Je hebt waarschijnlijk de cd wel nodig, maar of het een hoop werk is...
Je gaat naar het configuratiescherm en dan software
Hierna klik je links in het scherm op 'windows componenten toevoegen/verwijderen'
Hier kies je 'accesoires en utitlities' (weet alleen even de engelse term) en klik je op details
Dan kies je 'games' (zal in het nederlands ontspanning zijn) en klik je op details
In dit scherm moet je er voor zorgen dan solitaire (patience) aan staat.
Als deze al aan staat, dan uitzetten, OK, OK en dezelfde stappen uitvoeren en weer aanzetten
Weer met OK, OK, etc uit de schermen gaan.
 
volg bovenstaande aanwijzingen.

accesoires en utitlities heet in de nederlandse versie bureauaccesoires en hulpprogramma's.

wss heeft je broer alleen de snelkoppeling in start>bureauaccesoires>onstapping verwijderd. de .exe zal dus nog wel ergens in de windir staan. al eens een zoekopdracht uitgevoerd naar solitaire of patience?

typ eens C:\WINDOWS\system32\sol.exe in je adresbalk van je internet browser en druk op enter.

je kan het ook in start>uitvoeren (windows toets + R) typen en dan enter drukken.

als dit wel werkt dan bestaat de .exe dus gewoon nog in de windir.

werkt dit niet dan is de windows cd de oplossing.
 
Laatst bewerkt:
Hallo
stomme vraag misschien, maar ik ben patience kwijt. Ik draai onder vista en heb er geen schijf van. kan ik dat ook herstellen met een cd van xp, of gaat dat niet?
ik ben benieuwd
 
probeer eens de volgende regel in je zoekbalk (start>zoekopdracht starten) te typen:

C:\Program Files\Microsoft Games\Solitaire

als je dan vervolgens op enter drukt kom je dan in de map waar de solitaire/patience.exe staat?

ik denk namelijk dat de snelkoppeling naar het spel verwijderd is en niet het spel zelf. als het wel verwijderd is heb je helaas de cd nodig. ik weet niet of je met een xp cd de vista versie kunt terug halen.
 
hoi
het is al opgelost:
Je gaat naar het configuratiescherm en dan software
Hierna klik je links in het scherm op 'windows componenten toevoegen/verwijderen'
Hier kies je 'accesoires en utitlities' (weet alleen even de engelse term) en klik je op details
Dan kies je 'games' (zal in het nederlands ontspanning zijn) en klik je op details
In dit scherm moet je er voor zorgen dan solitaire (patience) aan staat.
Als deze al aan staat, dan uitzetten, OK, OK en dezelfde stappen uitvoeren en weer aanzetten
Weer met OK, OK, etc uit de schermen gaan.

groeten kwetter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan