ondertitels inbakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

woodymax

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2007
Berichten
292
Hallo iedereen,

ik heb een map met film bestanden die bestaan uit: *.bup, *.ifo, *.vob.

Nu wil ik de ondertitels (*.srt bestand) er vast inbakken.

waarmee gaat dit het beste zonder kwaliteitsverlies ?

mvg,
mark
 
Er zijn heel veel tools die dit kunnen. Daar ik ze lang niet allemaal heb gebruikt, kan ik geen zinnig woord zeggen over 'welke de beste is'.
Ik kan je wél vertellen welke ik altijd gebruik (uiteraard geen kwaliteitsverlies, want door het meebranden van de ondertitels muteer je de DVD files niet, dus het branden van subs is niet van invloed op de kwaliteit van de DVD files).

Wat ik altijd gebruik -> Klik
 
Er zijn heel veel tools die dit kunnen. Daar ik ze lang niet allemaal heb gebruikt, kan ik geen zinnig woord zeggen over 'welke de beste is'.
Ik kan je wél vertellen welke ik altijd gebruik (uiteraard geen kwaliteitsverlies, want door het meebranden van de ondertitels muteer je de DVD files niet, dus het branden van subs is niet van invloed op de kwaliteit van de DVD files).

Wat ik altijd gebruik -> Klik

hiervoor moet ik meerdere programma's gebruiken, ik was eigenlijk op zoek naar een tool waar ik de dvd files aangeef, en het srt bestand, en die het automatisch doet...

mvg,
mark
 
Klopt, ik gebruik een zestal tools (Subsync - Vobedit - sr2tssa - DVD Maestro - Maestro BT - ChaptorXtractor) voor de klus, da's de bovenste optie uit het rechterrijtje in de link, 'DVD Ondertiteling Selecteerbaar'. Of er een tool is die het in zijn eentje kan weet ik niet, dan zal je even op andere lezers moeten wachten.
 
Laatst bewerkt:
ik gebruik VLC media player daar kun je de film op de pc met ondertiteling bekijken het ondersteunt veel soorten je start de film klikt op invoegen en dan ondertiteling ke kunt alleen niet branden zover ik weet. je kunt de odertiteling ook langzamer laten lopen of later laten beginen download het hier
 
dat weet ik, vlc player gebruik ik lange tijd.

maar ik wil ze inbakken voor een dvd speler.

mvg,
mark
 
Misschien toch tijd voor die 6 tools waarmee ik ze brand? Ik heb toen ik ermee begon een stuk of 5 DVD's verknald, maar toen ik het truukje door had boekte ik elke keer fantastische resultaten. Zo'n beetje de gehele familie bekijkt door mij gedownloade en ondertitelde films.
De tutorial die met de tools wordt meegeleverd is prima. Het geheel beslaat echter nogal wat muisklikken en da's de eerste paar keren even wennen...............
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan