Iphone ocntacten kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

kantersjojo

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2008
Berichten
130
Help !,

ik wil heel graag mijn Iphone contacten over kopieren naar mijn sim kaart (of naar mijn computer en dan naar een nieuwe telefoon) maar ik weet echt niet hoe.

ik heb een g2 jailbreaked.

alles werkt perfect want het is mijn pa's oude Iphone. (ik heb hem nu gekregen Yay =D)
mijn pa wil nu dat ik wel al zijn contacten overzet op zijn simkaart voor zijn nieuwe telefoon. Samsung Kaiser (mijn ex-telefoon haha)

Kan iemand mij helpen? voor mijn gevoel heb ik echt al heel google afgezocht.

ik heb ook al de programmatjes iSim en SIMPort gezocht maar die kan je niet meer vinden in de APP store.

Groetjes,

Joey

ps. Sorry als dit is de verkeerde sectie staat maar ik zou niet weten waar ik het anders zou moeten plaatsen
 
Help !,

ik wil heel graag mijn Iphone contacten over kopieren naar mijn sim kaart (of naar mijn computer en dan naar een nieuwe telefoon) maar ik weet echt niet hoe.

ik heb een g2 jailbreaked.

alles werkt perfect want het is mijn pa's oude Iphone. (ik heb hem nu gekregen Yay =D)
mijn pa wil nu dat ik wel al zijn contacten overzet op zijn simkaart voor zijn nieuwe telefoon. Samsung Kaiser (mijn ex-telefoon haha)

Kan iemand mij helpen? voor mijn gevoel heb ik echt al heel google afgezocht.

ik heb ook al de programmatjes iSim en SIMPort gezocht maar die kan je niet meer vinden in de APP store.

Groetjes,

Joey

ps. Sorry als dit is de verkeerde sectie staat maar ik zou niet weten waar ik het anders zou moeten plaatsen

Hoi Joey,

Je kunt de iphone aan de computer hangen, en de contacten er met itunes afhalen(aanvinken dat ie de contacten mag syncen) je kan daar ook aanvinken dat je de contacten in outlook contacten wilt hebben, ik zet ze dan altijd met myphonexplorer(werkt volgens mij alleen maar met se's ,maar mischien ook wel met de betreffende samsung). hier moet je ook aanvinken dat de contacten met outlook gesynct worden
 
Hoi Joey,

Je kunt de iphone aan de computer hangen, en de contacten er met itunes afhalen(aanvinken dat ie de contacten mag syncen) je kan daar ook aanvinken dat je de contacten in outlook contacten wilt hebben, ik zet ze dan altijd met myphonexplorer(werkt volgens mij alleen maar met se's ,maar mischien ook wel met de betreffende samsung). hier moet je ook aanvinken dat de contacten met outlook gesynct worden

mischien een hele domme vraag maar waar staat contacten in iTunes?
 
mischien een hele domme vraag maar waar staat contacten in iTunes?

kzal ff kijke

als je de iphone aan gesloten hebt->klik op de iphone->daar zie je de samenvatting van de iphone->ga in het menu bovenin naar info->en klik hier op contacten synchroniseren met: (je hebt hier een paar keuzes,maar ik gebruik outlook altijd)-> en druk op toepassen, dan gaat ie als het goed is de contacten syncen!:thumb: Kijk ff naar de bijlage, dan wordt het wat duidelijker;)
Ik hoop dat het klopt, want ik heb het met m'n ipod touch gedaan.
 

Bijlagen

  • itunes.jpg
    itunes.jpg
    65,2 KB · Weergaven: 1.081
Contacten overzetten vanaf I Phone naar PC

Ik heb het geprobeerd om via I Tunes naar info te gaan en
daar aan te vinken te ik wil synchroniseren met google contacts of Outlook.
Bij beide gebeurd er niets. Help wat doe ik fout.
De I Phone heb ik verbonden aan de PC.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan