avi op tv afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bram330

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2008
Berichten
6
hallo,

ik heb een aantal avi bestanden, nou kan ik die op schijf zetten, maar nou dacht ik zijn er ook apparaten die je kunt aansluiten op je tv zodat je daar vanaf je avi bestanden kan afspelen.

alvast bedankt.
 
of je koopt deze harde schijf. je gooit hem aan je computer, zet de avi erop en je hangt hem aan de tv.(ik heb hem zelf ook, ong. 1 jaar en ben er erg tevreden mee, maar ik heb hem voor €125):thumb:

Je kunt hem ook als normale externe harde schijf gebruiken, en al wil je dan een keertje een film kijken, dan gooi hem aan je tv en ben je klaar(als er een film op staat natuurlijk):p
 
Laatst bewerkt:
je computer met s-video aansluiten op de tv zou kunnen

Idd, dit is denk ik de goedkoopste manier. Moet je kaart natuurlijk wel S-video out hebben. En dan het liefst een kabel die verguld is, hadt vroeger ook een kabel die niet verguld was maar die kon ik naar een half jaartje al weg knikkeren i.v.m. strepen op het beeld. Die vergulde is wel een paar euries meer, maar daar zul je geen spijt van krijgen.

Greetzz Bobo
 
Bedank voor de reacties.

Ik denk dat ik voor een harde schijf ga, want men pc staat te ver van men tv vandaan dus s video is geen optie. Maar zijn die schrijven niet goedkoper te krijgen.

alvast bedankt.
 
Bedank voor de reacties.

Ik denk dat ik voor een harde schijf ga, want men pc staat te ver van men tv vandaan dus s video is geen optie. Maar zijn die schrijven niet goedkoper te krijgen.

alvast bedankt.

Vorig jaar, toen ik op zoek was naar zo'n ding, toen ben ik in de stad(woerden) gaan kijken. Daar hadden ze wel het kastje waar de harde schijf zelf in moet voor €50. En dan moet je er zelf dus nog een harde schijf in zetten, en de prijs daarvan hangt af van de grootte van de schijf(hoeveel gb). (gewoon bij de plaatselijke computerwinkels vragen)
Maar ik dacht van ik koop maar een compleet ding, want dan heb je ook nog garantie enzo.

Je kan ook hier kijken, staan complete dingen, maar ook alleen de kasten(zonder harde schijf erin
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan