hoe maak je een powerpoint?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met alleen de viewer kun je geen presentaties maken.
 
Dan zal je powerpoint moeten kopen, hoort bij het officepakket waar ook Word en Excel deel van uitmaken.
 
Er zijn meerdere opties. Je kan een microsoft office pakket kopen (helaas is alleen 2007 nog te koop :mad:) dit kost je ongeveer € 80,-. Je kan ook open office nemen. Dit is geheel gratis (en hier te downloaden). Als je impress gebruikt kan je volgens mij ook een power presentatie er mee maken. Het is goed alternatief voor microsoft office en freeware. Oh ja, laat je niet verleiden tot microsoft works, die bevat geen powerpoint, excel en allerlei andere dingen niet
 
Laatst bewerkt:
ik wil alleen de neppe versie hebben van powerpoint want heb al de echte excel en al
 
Lees het bericht van Swallav nog eens goed door, de link staat voor je neus....
 
ik wil alleen de neppe versie hebben van powerpoint want heb al de echte excel en al

Neppe versie van powerpoint? Wat bedoel je hiermee? Wil je weten waar je die kan downloaden, dan verwijs ik je hier door (klik)
. Powerpoint alleen is niet te koop. Je zult echt het hele zootje erbij moeten kopen. Of natuurlijk open office gebruiken. Maar als je het laatste doet, dan moet het hele zootje erbij installeren. Maar ach 127 mb downloaden is ook nog wel te doen toch?
 
Laatst bewerkt:
@Swallav

Denk dat ie met neppe inderdaad open office bedoeld. Was zelf alweer vergeten dat dat bestaat :rolleyes:
 
maar ik wil alleen powerpoint downloaden wie heeft die link

Dan moet ik je teleurstellen want dat kan niet. Niet bij open office, niet bij office 2007, je zult een voledig pakket moet downloaden/kopen. Powerpoint zal je dus moeten kopen, ik kan er ook niets anders van maken dat dat 80 euro kost.
 
ik wil alleen powerpoint omdat ik al exel,word,enz heb alleen powerpoint perongeluk verwijderd:(
 
Heb je dat geinstalleerd vanaf een cd/dvd? Dan opnieuw installeren lijkt me.

Links naar downloads mogen we niet geven aangezien dat illegaal is. Wil dat wel, moet je zelf op zoek.
 
Gewoon heel simpel. Cd erin, aangeven geavanceerde instalatie (of iets in die richting). Vink dan vervolgens alles uit behalve powerpoint. En volgende, ik accepteer en even wachten. Daarna ben je klaar en heb je powerpoint.
 
Gewoon heel simpel. Cd erin, aangeven geavanceerde instalatie (of iets in die richting). Vink dan vervolgens alles uit behalve powerpoint. En volgende, ik accepteer en even wachten. Daarna ben je klaar en heb je powerpoint.
zal niet meer weten waar die is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan