Ongewenste reclame

Status
Niet open voor verdere reacties.

cees002

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2009
Berichten
248
Ik heb sinds een paar dgen op elke website ongewenste reclame over gewonnen prijzen ed. Hoe krijg ik dit eraf?
 
Download Superantispyware.

www.superantispyware.com

Neem de FREE versie en update deze eerst voordat je gaat scannen. Doe dan een volledige scan en verwijder alle gevonden infecties.

Kijk hierna of je nog last hebt en zo ja meld je dan weer hier.
 
Nog steeds last

De ongewenste reclame vliegt nu links en rechts door de websites.
Ik heb superantispyware gedownload. maar nu is het erweer.
Hoe krijg ik dit weg?
 
Even het volgende. Als ik inlog krijg ik 2 opties. Administrator, in mijn geval Cees, en gebruiker. Start ik op met gebruiker dan heb ik geen last van ongewenste reclame, maar kan natuurlijk niets veranderen.
 
Laat ook eens scannen onder het admin account.
 
Ik scan juist onder adm. account. De optie gebruiker gebruik ik niet.
Ik ben ja de account.
 
Ik raad je aan eerst nog eenmaal te scannen en dan nu in Veilige Modus.
Helpt dat niet dan ga ik je verwijzen maar dat zien we dan zo wel even.
 
nog steeds reclame

Helpt ook niet in de veilige modus. Ik heb Panda als virus scanner. Volgens de winkel zit daar ook spyware/adware in.
De reclame zit op elke website, zoals gefeliciteerd, koop nu. Ik heb ook gescant met MBAM, kreeg toen de volgende boodschap:

Name: MSN TRACK MONITOR
Type: REGISTRY
Level: HIGH RISK
Location: C:\HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\LOCAL APP WIZARD-GENERATED APPLICATIONS

Zegt me niks. Kan dat niet vinden. ben een tamelijke leek op dat gebied.
Op mijn vorige computer, een laptop, die 3 weken geleden gestolen is zat Norton.
Ik had daar nooit ongewenste reclame. Op deze een desktop zit dus Panda en de besturing is XP
 
Dan maar het volgende.

Ga naar www.nucia.eu of naar www.hijackthis.nl

Daar kan je een log plaatsen welke je maakt met het programma HIJACKTHIS !!

Deze twee forums zijn net zoals Helpmij.nl gratis en je moet je eenmaal registreren. Vervolgens plaats je je gemaakt log en zullen experts het log analyseren en jou vertellen wat je precies moet doen. Vermeld wel duidelijk wat je al gedaan hebt. Alle uitleg over het programma Hijackthis en hoe een log te maken en te plaatsen vind je duidelijk omschreven op deze sites. Ik zou het op prijs stellen als je een link naar je topic daar in een bericht hier plaatst zo dat we "mee kunnen kijken" .....

Succes daar,

Raymond Bos
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan