Draadloos internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rozemarijn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mei 2009
Berichten
4
Hallo,,
ik heb sinds kort een oude tweedehandse laptop gekocht, maar nu wou er ik dus draadloos internet op zetten, blijkt dat er geen netwerk kaart inzit..
Dus had ik een usbadapter gekocht, maar nu blijkt dat er op de laptop geen cdrom driver inzit..:(
Hoe kan ik nu wel internet opkrijgen??

Alvast bedankt voor de reacties..
 
welkom,


driver downloaden van internet. Op usb-stick zetten of diskette XD en daarvan de adapter installeren
 
Laatst bewerkt:
Heb je een merk met type nummer?
Kun je anders de informatie die op de CD staat die bijgeleverd is bij je netwerk kaartje even via een een andere computer op USB stick zetten
 
Nee, kan ik geen merk vinden. ik weet alleen dat hij van tosiba is en best oud is.

Dat heb ik al een geprobeerd en dat pakt de laptop niet. De laptop doet dan helemaal niks.
 
:mad:
Wat denk je van je gekochte USB adaptertje?

Dat heb ik al een geprobeerd en dat pakt de laptop niet. De laptop doet dan helemaal niks.
Wat heb je al geprobeerd?
 
Dat heb ik duss geprobeerd..:mad:
ik heb precies geprobeerd wat jij zei en dat deed hij niet..
 
Dus je hebt via een andere computer de bestanden die op de CD (die bijgeleverd was bij je USB-adapter) op een USB stick gezet.
Deze USB- stick heb je daarna in je oude laptop gedaan,
Daarna heb je ook deUSB adapter er in gedaan en tijdens de wizzard (die automatisch zal verschijnen) de map die op de USB stick aangegeven.

En daarna deed hij "NIKS"

Ga met Windows verkenner is door de USB-Stick om te kijken of dat je een Setup.exe bestandje ziet staan, en installeer dan deze.

Maar ik heb nog geen antwoord op het merk met typenummer van je nieuwe USB adapter dat je gebruikt, (D-link/Linksys)
en graag zou ik ook willen weten welk besturingssysteem dat je gebruikt. (XP/2000/NT/95/98)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan