ATI Radeon Xpress 200

Status
Niet open voor verdere reacties.

DHP3

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2009
Berichten
5
Hallo,

Ik wil graag De Sims 3 spelen maar volgens een testje dat ik op internet heb gemaakt, (http://img35.imageshack.us/img35/1465/desims3.jpg) kan mijn videokaart en RAM geheugen dit niet aan. Deze videokaarten worden ondersteund door De Sims 3:
ATI Radeon™ serie
9500, 9600, 9800
X300, X600, X700, X800, X850
X1300, X1600, X1800, X1900, X1950
2400, 2600, 2900
3450, 3650, 3850, 3870
4850, 4870

Welke kan ik het beste kopen en is echt goed? Bij welke winkel kan ik deze laten inbouwen en welke past bij mijn computer (HP Pavilion t3440.nl), zonder dat hij crasht? Ik wil graag iets dat echt bij deze computer past en niet dat ik straks met een defecte computer zit.

En kan het RAM ook aangepast worden? Wat kan ik dan het beste kopen en welke past ook hierbij, het beste bij mijn computer?

Ik ben niet zo handig met computer dus houd de taal een beetje simpel voor me (A).
 
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Zal je wel even moeten melden welk moederbord of merk pc je hebt.

Modag

Sorry zit niet op te letten zit net dat je een hp hebt ga even voor je kijken.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Als het deze is van deze link dan zou ik voor een 3000 serie gaan ik denk dat 4000 serie wat te veel is en dan zou je ook nog wat geheugen erbij kunnen plaatsen.

Modag
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie snelle reacties! Het is inderdaad die van de link. Maar de 3000 staat niet in het rijtje van ondersteunende kaarten, bedoel je deze reeks: 3450, 3650, 3850, 3870? Weten jullie ook misschien een goede, nieuwe geheugenkaart? Ik heb 1GB nodig voor De Sims 3 en welk merk of type moet ik dan nemen? Er zijn zoveel verschillende en ik zie door de bomen het bos niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Dus met deze kaartjes heb ik genoeg voor De Sims 3 (1GB)? Nu die processor niet goed is, zal het spel dan langzaam draaien? En als dat zo is, is het dan niet verstandiger een nieuwe computer te kopen? Deze wordt in juli 3 jaar oud.
 
Nieuwe computer kopen wordt weer een heel ander verhaal en dat is aan jou.

als je daar voor jezelf eerst een antwoord op kunt geven.....
Het is zonde van je geld om hier wat in te steken als je toch naar een andere pc neigt:D
 
Hoi,

Dat is een keuze die je zelf moet maken, die kunnen wij niet voor je maken maar als het alleen om dit spelletje gaat ach dan gaat denk ik nog wel maar ja de toekomst???

Modag
 
Ja precies, de toekomst. Er komen dan zoveel van die spelletjes die mijn computer dan niet meer zal trekken. Je hebt tegenwoordig al van die computer die standaard 2GB of 3GB werkgeheugen hebben, 500GB harde schijf etc.

Het is inderdaad zonde als ik er nu geld in ga steken en dan over een paar maanden een nieuwe computer koop. Dan kan ik beter nog even sparen, ik hoef toch geen nieuw beelscherm want deze functioneer perfect, het gaat alleen om die computer..hij is natuurlijk al wat verouderd maar hij functioneert voor de rest nog prima.

In ieder geval bedankt voor al jullie hulp, ik ga nog even overwegen wat ik zal doen.

Nogmaals dank :thumb:
 
Succes met je overweging:thumb:

Laat tzt maar weten wat worden gaat.Wellicht kunnen we hier op dit forum dan ook iets "leuks" voor je samenstellen
 
Hey,

Ik ben eruit en ik ga een nieuwe videokaart kopen en nieuw RAM geheugen. Ik heb Sims 3 net geinstalleerd en hij doet het wel, maar de kwaliteit is niet erg goed.
Nu ga ik de 3000-serie videokaart kopen maar van het RAMgeheugen weet ik het nog niet. Dat setje wat boven is genoemd kost 70 euro. Is er geen andere, goede?

En weten jullie zeker dat mijn computer dit aankan? De processor is met 3.06GHz toch niet langzaam? Ik zie nieuwe computers met processors van 2.blabla GHz.
Als ik dit allemaal in mijn computer doe, wat zijn dan de gevolgen? En waar kan ik dit kopen, alleen via internet?
 
Laatst bewerkt:
Probleem met Sims 3...

Okee, ik zit dus al een tijdje met een probleem, mijn laptop valt steeds uit na een ongeveer een half uur tot uurtje spelen. Ik heb een ATI RADEON kaart: ATI Mobility RADEON HD 3650, die het volgens de specs zou moeten doen, maar ik lees op verschillende plaatsen op het internet dat ATI problemen heeft met Sims 3, kan iemand mij helpen met dit probleem zit er al een tijdje mee:confused:

Alvast bedankt!;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan