Voip in de praktijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Hulk

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Berichten
519
Ik heb Skype en VoipBuster met beltegoed. Verder heb ik X-Lite met telefoonnummer zonder beltegoed. Naar buiten bellen is geen probleem via de pc. Ik heb geen telefoontoestel. Hoe pak ik dit nu verder aan. Zou graag een toestel willen hebben en als de pc niet aanstaat toch met contactpersoon of gewone calls naar buiten doen en dat mensen mij ook op dat toestel kunnen bellen. Moet ik dan naar een telefoonwinkel? Ik wil geen abonnement.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb Skype en VoipBuster met beltegoed. Verder heb ik X-Lite met telefoonnummer zonder beltegoed. Naar buiten bellen is geen probleem via de pc. Ik heb geen telefoontoestel. Hoe pak ik dit nu verder aan. Zou graag een toestel willen hebben en als de pc niet aanstaan toch met contactpersoon of gewone calls naar buiten doen en dat mensen mij ook op dat toestel kunnen bellen. Moet ik dan naar een telefoonwinkel? Ik wil geen abonnement.

beste Hulk,

Om voipbuster te kunnen gebruiken met een vaste telefoon heb je een stukje hardware nodig. Deze hardware (kastje) zet het analoge geluid van je telefoon om naar een digitaal signaal voor voip (internet). Ik ga ervan uit dat je voipbuster met een nummer hebt.

Koop een linksys apparaat uit de spa serie Kijk eens hier
Zo'n apparaat heet een ata en hierop kun je je telefoon aansluiten en bellen en gebeld worden via voipbuster. Skype zal hier echter niet mee werken. Ik raad je aan voor voip óf skype te kiezen anders wordt het te ingewikkeld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan