Mac werkt niet meer na installatie poging Windows.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Absozewelu

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2009
Berichten
6
Ik heb met behulp van Boot Camp geprobeert XP te instaleren naast Leopard op mijn Macbook. Op de een of andere wijze lukte dit niet. Nu blijkt dat je alleen XP kan instaleren als je deze op DVD hebt waar ook service pack 2 hebt staan. Dus XP incl SP2. Toen dat niet lukte heb ik vista geprobeert. Dat loopt door tot dat de CD een te instaleren besturingssysteem moet kiezen. Dan wil het maar niet lukken het programma te instaleren en de installatie af te ronden.
Ik heb de hoop opgegeven en dacht dam maar weer gewoon even Mac draaien. Maar de Macbook wil niet meer terug naar zijn oorspronkelijk OS Mac Leopard. Ook als ik opstart opstart met behulp van de MAC programma cd en de verschillende toetsencombinaties ingedrukt kom ik er niet door. De opstart CD van Mac wil hij niet lezen en blijft vragen om een boot disk. In middels heb ik de hD even gecontroleerd. Nu blijkkt dat alle de gehele diskd 500 gb leeg is. Normaal zou ik de MAcbook met de programma cd moeten kunnen opstarten. Maar de Macbook blijkft maar opstarten in het blauwe scherm met het verszoek een boot cd te plaatsen. Wie kan mij verder helpen. Ik ben radeloos.:evil::eek:
 
de programma CD erin stoppen en opstarten de C-toets ingedrukt houden, dan zou de Apple vanaf CD moeten opstarten. Je hebt waarschijnlijk ergens toch een foutje gemaakt met het partitioneren van de HD tijdens de installatie van Windows, waardoor je nu alles kwijt bent.
 
de programma CD erin stoppen en opstarten de C-toets ingedrukt houden, dan zou de Apple vanaf CD moeten opstarten. Je hebt waarschijnlijk ergens toch een foutje gemaakt met het partitioneren van de HD tijdens de installatie van Windows, waardoor je nu alles kwijt bent.

Ik ben inderdaad alles kwijt. Heb met de alt toets mijn Macbook aan het praten gekregen maar moet wel alles opnieuw installeren. Ik vraag me af of ik met de boot camp assistent
wel kan gebruiken voor de installatie van Windows?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan