Kan Geen Apparaatstuurprogramma's Vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

runman

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2008
Berichten
10
gegroet,

het begon allemaal met me drivers voor me videokaart, die begonnen raar te doen en nu als ik opstart na het vista laad schermpje heb ik zwart scherm maar wel geluiden maargoed..formateren kwam toch wel goed uit.

Ik wil dus formateren hopend dat dat het probleem verhelpt.. ik steek een Vista 64 cd in me cd-speler, ik reboot ,

1. windows is loading files schermpje * de grijse balk *

2. Serial code invullen

3. formateren

4. partitie maken

5. stuurprogramma in een partitie installeren

6. ik klik op C:\ om mijn OS in te stoppen klik op stuurprogramma laden

7. Staat er ik citeer:

Als u het apparaatstuurprogramma voor toegang tot de vaste schijf wilt installeren dient u het installatiemediuum te plaatsen dat de stuurprogrammabestanden bevat klik vervolgens op OK.
Opmerking: het installatiemedium kan een diskette, cd-rom, dvd of USB-flashstation zijn.

8. Ik klik op OK.

9.krijg ik de melding:

Kan geen apparaatstuurprogramma's vinden zorg ervoor dat het installatiemedium de juiste stuurprogramma's bevat en klik vervolgens op OK....

10. Ik op OK klikken en via bladeren mijn Vista CD aangeklikt en geklikt op OK..en na 3 sec krijg ik dezelfde melding

Deze CD deed het vroeger altijd en heb zelfs 3 andere CD's geprobeerd allemaal zelfde melding. Moet er wel bijzetten dat ze gebrand zijn.
Ik had ( heb ) Vista 64 op me computer staan en wil dus Vista formateren en vista 64 er weer op zetten !
Ik heb 4 DVD's geprobeerd en allemaal dezelfde melding ik snap er geen ... van.

hopelijk heeft iemand de oplossing zit al tijdje zonder computer zucht

deze topic heb ik gepost nadat ik op google heb gezocht :)
Dit probleem is al een keer gepost maar de maker had het probleem zelf opgelost zonder de oplossing erbij te schrijven :rolleyes:
 
jah dan moet je een driver-apratuurprogramma downloade kijken of t lukt:thumb:
 
jah dan moet je een driver-apratuurprogramma downloade kijken of t lukt:thumb:

dussss driver apparatuurprogramma voor wat? vista videokaart? en hoe ga ik dat in me computer steken gwn op een USB zeten en dan bij dat schermpje van stuurprogramma laden, dan die USB aanklikken?
 
jah dan moet je een driver-apratuurprogramma downloade kijken of t lukt:thumb:
Je mag wel even iets meer onderbouwing geven in je antwoorden, want dit soort antwoorden slaan eigenlijk nergens op laten we wel wezen.
 
Ik zou zeggen, je chipset driver, dus je driver van je moederbord :thumb:

Je hebt al een partitie kunnen kiezen etc. dus ik vind het wel raar...
 
ok ik heb windows XP home edition erop gestopt en die wil wel instaleren :)

maar nu kom ik terug op het probleem die ik had voordat ik ging formateren, en daarom wou gaan formateren hopend dat het probleem weg ging

maar dat probleem hoort hier niet thuis en zal dus een nieuwe topic moeten maken bij een ander spot :D

thnx voor het lezen de aandacht en de comments, top :D

ik zal nieuwe topic maken, en misschien zie ik jullie daar ^^

deze kan dus worden gesloten ( geen idee hoe ik het moet als je het zelf moet sluiten :) )
 
Het zelf sluiten van een topic kan niet volgens mij tenzij je de hulp vraag van een moderator al is dat niet nodig denk ik, maar je kan wel op vraag is opgelost klikken rechts onderaan ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan