Office 2003 : herinstalleren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geert1967

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2009
Berichten
9
Een groot stuk van Office 2003 is van de harde schijf gewist door een totaal verkeerde handeling. Ik probeer nu Office 2003 opnieuw te installeren, maar krijg halverwege de setup de melding dat de er "fout' is opgetreden (zonder verdere details), waardoor de installatie is onderbroken.
Heb al Crap Cleaner de registers laten opkuisen, maar wellicht heb ik iets over het hoofd gezien.
Ook al Windows Install Clean Up geprobeerd én Registry Mechanic
In bijlage het logboek van de foutmelding.

Ter info : Windows XP
 

Bijlagen

  • Microsoft Office 2003 Setup(0017).txt
    8 KB · Weergaven: 15
Laatst bewerkt:
probeer is via de register-editor. (uitvoeren--> regedit)
misschien staat daar nog iets in. anders moet je naar software in het configuratiescherm als je dat nog niet geprobeerd hebt. Mijn laptop had dat ook, en er kon helemaal geen office meer op of er gebeurde weer iets raars. Toen had ik windows er weer opnieuw op gezet en toen deed alles het weer goed.

Gr. Thomas
 
Thomas, bedankt voor je advies.
Ik heb het intussen opgelost. Een algemene navraag over de hele wereld heeft me geleerd dat het terugplaatsen van Office2003 na het eerst te hebben verwijderd, nagenoeg steeds problemen oplevert. De oorzaak zit in het feit dat er 'sporen' hangen. Die sporen zijn meestal te vinden in registers. Ik schat in 80% van de gevallen kan dit opgelost worden door prog-jes die deze registers clearen/resetten. Maar het lukt dus niet altijd. ook 'Regedit' hielp niet. Ik was het dus zodanig beu, dat ik er nu Office 2007 aangeschaft en geïnstalleerd heb. 2007-versie had blijkbaar geen probleem met de 2003-sporen. Het is dus opgelost, maar het heeft veel zweet, tijd en euros gekost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan