Bestaande navigatie dvd kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alex1985

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2009
Berichten
37
Ik heb een navigatie dvd van volvo xc90 maar die is erg beschadigt en krijgt vaak de melding ``kan de dvd niet lezen`` Ik wil dan graag mijn originele dvd kopieren en opnieuw branden. Hiervoor moet je double layer dvd`s gebruiken maar als ik die in het navigatie systeem stop doet hij het niet en krijgt de melding ``kan de dvd niet lezen`` terwijl bij hetzelfde merk (philips) een lege rw-dvd de melding krijgt ``geen kaaren op de dvd`` dus die kan hij wel lezen.
Hoe moet ik zorgen dat de dl dvd werkt.
 
Alex1985,

Ik denk dat de DVD beveiligd is.
 
Dat denk ik niet want de rw-dvd van 5,7 gb draait wel alleen is te klein om te gebruiken en geeft dus de melding dat er geen kaarten op staan omdat dat ook zo is maar hij draait wel
kan het navigatiesyteem wel dl dvd`s lezen?

Alex
 
Laatst bewerkt:
Dat denk ik niet want de rw-dvd van 5,7 gb draait wel alleen is te klein om te gebruiken en geeft dus de melding dat er geen kaarten op staan omdat dat ook zo is maar hij draait wel
Alex


Als ik er alleen al een lege dl dvd er in stop geeft hij de melding kan de dvd niet lezen dus het ligt niet aan het branden hij leest de dl dvd niet
Alex

Gewone dvd gaat niet..te klein
DL gaat niet leest die niet zeg je zelf...
Dan ben ik bang dat het niet gaat lukken.
 
Laatst bewerkt:
Kan het volvo navigatie systeem uberhaupt wel dl dvd`s lezen? Is er imand bij wie het wel gelukt is?

Anders zal het wel niet lukken zoals maikel9 zegt

Alex
 
Laatst bewerkt:
Philips dvd+r double layer 8.5gb 240min 8x speed is de dvd die ik heb gebruikt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan