Toevoegquery met foutmelding: In de query INSERT INTO kan geen opzoekveld voor meerde

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanderpantz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jul 2008
Hallo,

Ik ben momenteel een database aan het ontwerpen voor een verzameling bierflesetiketten. Echter, dit loopt nog niet zo soepeltjes als dat ik gehoopt had :confused:

Nou heb ik een toevoegquery [Etiket toevoegen] waarbij de volgende foutmelding komt:
Toevoegquery met foutmelding: In de query INSERT INTO kan geen opzoekveld voor meerde waarden worden opgenomen.

Om iets uitleg te geven over de tabellen, het volgende:
Een tabel waar de verzameling in staat. Deze heeft relaties met andere tabellen om een selectie te maken voor bepaalde waarden. Nou wil ik dus een etiket toevoegen aan de tabel verzameling en kan ik kiezen uit de verschillende waarden. Het is me al wel gelukt bij een tabel zonder keuzes in verschillende waarden.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Groeten,
Edwin

Deze foutmelding ben ik zelf nog niet tegengekomen; is het mogelijk om een gestripte versie van de db, met een aantal voorbeeldrecords, te posten?

Michel

Hierbij een gestripte versie van de database. Dat is natuurlijk makkelijker dan het mij uit te laten leggen. Misschien dat jullie nu ook al wat verbeteringen kunnen geven voor de opbouw.

Bijlagen

herinnering

Zouden jullie mij alstublieft kunnen helpen met bovenstaande vraag?! ;)

O ja, even ter aanvulling. Een heleboel mensen werken nog niet met 2007 (ik ook niet), dus dat maakt de spoeling ook dunner.

Ik heb geprobeerd je database te converteren naar 2003, dat lukt echter niet. Je database gebruikt funtie's, die niet door 2003 worden ondersteund.

Speciaal voor die stakkers die wèl met 2007 werken, heb ik me er toch maar in verdiept... Jouw bijwerkquery loopt spaak op de bijlage-velden. Als je die weghaalt, gaat het prima.
Ik vraag me überhaupt af waarom je de afbeeldingen in de database wilt opslaan, want dat gaat je wel een paar gieg kosten... Je kunt beter een koppeling opslaan naar de afbeeldingen.

Michel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan