XP vanaf HD installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeffcoboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007
Berichten
1.627
Ik heb een HD van 10 GB in een oude IBM Thinkpad laptop. Nu ga ik er XP opzetten.

Nu ga ik 2 partities aanmaken; 1 van 1GB en 1 van 9GB.

Nu wil ik de XP installatie cd op een USB stick zetten om dan later de USB bestanden naar de 1 GB partitie te kopieren. Moet ik dna gewoon kopieren plakken naar USb stick?

Dus ik steek de hd van de oude laptop in een andere laptop met cd station en boot ik vanaf de bart PE cd en dan wil ik de bestanden van de USB stick naar die partitie kopieren en dan booten van die partitie en XP installeren op de 9 gb partitie.

Is dit mogelijk?
 
XP op USB stick lukt toch wel, is het dan niet mogelijk om het vanaf een HD tedoen?
 
Zoals ik al schreef, bij mijn weten niet. (maar ik weet lang niet alles ;) )
 
Je zal eerst je usb stick bootable moeten maken. Anders gaat het sowieso nooit werken. hp heeft daar een programma voor. kijk maar even op deze site. hier staat stap voor stap hoe je te werk moet gaan..

Succes ermee!
 
Je zal eerst je usb stick bootable moeten maken. Anders gaat het sowieso nooit werken. hp heeft daar een programma voor. kijk maar even op deze site. hier staat stap voor stap hoe je te werk moet gaan..

Succes ermee!

Ik ga niet booten vanaf een USB stick.

Edit: Ik ga die oude laptop maar op de zolder gooien want echt nieuw is ie niet meer)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan