mp3 op Iphone zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

tieske123

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2006
Hallo iedereen

Ondanks alle informatie op het web over hoe je mp3'tjes op je Iphone moet zetten lukt het me niet.
Het is me 1 keer gelukt in al die maanden.
Wat is het probleem:

Nou zodra ik muziek sleep in mijn Itunes en klaar ben om te synchroniseren dan gaat ie eerst mijn hele telefoon synchroniseren (uurtje) daarna gooit ie alle apps van mijn telefoon af.
Heb vanalles al aangevinkt en geprobeerd in Itunes

Wat gaat er toch mis?

Je telefoon synchroniseert zich met itunes en andersom. Als je dus iets van je iphone afgooit, gooit itunes dat er als het goed is ook af.
Je moet itunes op één computer houden. Als je itunes op een andere computer aan je iPhone koppelt gaat het geloof ik ook niet helemaal lekker. :confused:

Wij hebben een Ipod Touch en zijn ook al tegen vreemde dingen aan gelopen.

Het verbaasd me dat als er in een topic/nieuwsbericht iets over Microsoft gezegd word,dat er gelijk tig reacties komen met: Apple is zoveel beter.

Nu wij die Ipod hebben weten wij wel beter !. :rolleyes:

@Jedi: Microsft vergelijken met Apple is wat anders dan de werking van je iPod.

Ooit Mac OSX geprobeerd? Toch heel wat anders dan een iPod ;)

Maar goed…

Als je zelf je MP3's wilt beheren moet je in het eerste tabblad onder "Opties" het derde vinkje aan "Handmatig muziek en video's beheren" (Vrij vertaald, draai hier de engelse versie)

Als het goed is zal dan het vinkje bij "Synchroniseer muziek" onder het tabblad "Muziek" uitgeschakeld worden.

Zorg dat onder "Programma's" het vinkje "Synchroniseer programma's" aanstaat.
Aan jouw de keuze of je ze allemaal er op wilt hebben of niet.

Wanneer je dat hebt gedaan klik je op "Toepassen" rechtsonderin.

Nu moet je de muziek vanaf je bibliotheek naar je iPhone slepen.

Ikzelf heb een afspeellijst gemaakt "_iphone" waarin ik de nummers zet.
Dan onder het tabblad "Muziek" heb ik ingesteld dat ie de muziek moet synchroniseren met die playlist.

Scheelt steeds slepen ;)

MAC OSX, ja dat heb ik geprobeerd.
Eerst dacht ik dat het wat was, totdat ik er eens goed voor ging ziten.

Nee dank je, laat maar. :)

Maar goed…

Als je zelf je MP3's wilt beheren moet je in het eerste tabblad onder "Opties" het derde vinkje aan "Handmatig muziek en video's beheren" (Vrij vertaald, draai hier de engelse versie)

Is te volgen

Als het goed is zal dan het vinkje bij "Synchroniseer muziek" onder het tabblad "Muziek" uitgeschakeld worden.

Zorg dat onder "Programma's" het vinkje "Synchroniseer programma's" aanstaat.
Aan jouw de keuze of je ze allemaal er op wilt hebben of niet.

Geen idee hoe dit werkt, moeten ze wel of niet aangevinkt worden?

Wanneer je dat hebt gedaan klik je op "Toepassen" rechtsonderin.

Nu moet je de muziek vanaf je bibliotheek naar je iPhone slepen.

Ikzelf heb een afspeellijst gemaakt "_iphone" waarin ik de nummers zet.
Dan onder het tabblad "Muziek" heb ik ingesteld dat ie de muziek moet synchroniseren met die playlist.

Scheelt steeds slepen ;)[/QUOTE]

Heb alles zo gedaan en iedere keer zet die oude apps op mijn Iphone terug wat ik helemaal niet wil nu kan ik ze weer allemaal op mijn iphone deleten gaan :S

Dan moet je bij Programma's het vinkje op "Synchroniseer programma's" laten staan alleen niet de optie "Alle programma's" selecteren maar "Geselecteerde programma's"

Vervolgens kun je in de lijst aan/uitvinken welke je wel er op wilt hebben en welke niet.

Het spijt me zeer of ik snap het niet of het werkt gewoon niet.
Ik heb alles gedaan nu heeft die mijn nieuwe mp3's op de Iphone gezet maar de oude mp3's zijn allemaal van de Iphone weg.

Ook heeft die bijna alle apps van mijn telefoon gehaald.

Snap er de ballen van

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan