PC op samsung set.

Status
Niet open voor verdere reacties.

leonbuter

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jul 2008
Berichten
4
Goedendag,

Ik heb een vraag betreft het aansluit van mijn laptop op een home cinema set en die weer op de tv.

De spullen die ik heb:
Samsung tv LE26a450
HP pavillion dv9700
Samsung HT-X625

Nu wilde ik mijn laptop via een externe geluidskaart 5.1 aansluiten op de set via 3 mini-jack kabels. Het samsung setje wilde ik dan via de HMDI uitgang aansluiten op de tv. Zo heb ik dan geluid van mijn laptop over de set lopen. Nu wil ik het beeld ook verkrijgen via de laptop naar de tv, mijn laptop heeft een S-video en HDMI uitgang! is het verstandiger om de S-video te gebruiken of de HDMI, en heb ik dan het geluid over de boxen lopen bijvoorbeeld om films vanaf de laptop op te starten en met dolby te kunnen kijken?:confused:
Of is mijn opzet niet goed,

bedankt alvast
 
Goedendag,

Ik heb een vraag betreft het aansluit van mijn laptop op een home cinema set en die weer op de tv.

De spullen die ik heb:
Samsung tv LE26a450
HP pavillion dv9700
Samsung HT-X625

Nu wilde ik mijn laptop via een externe geluidskaart 5.1 aansluiten op de set via 3 mini-jack kabels. Het samsung setje wilde ik dan via de HMDI uitgang aansluiten op de tv. Zo heb ik dan geluid van mijn laptop over de set lopen. Nu wil ik het beeld ook verkrijgen via de laptop naar de tv, mijn laptop heeft een S-video en HDMI uitgang! is het verstandiger om de S-video te gebruiken of de HDMI, en heb ik dan het geluid over de boxen lopen bijvoorbeeld om films vanaf de laptop op te starten en met dolby te kunnen kijken?:confused:
Of is mijn opzet niet goed,

bedankt alvast

Gebruik alleen de HDMI aansluiting, en stel je laptop in met behulp van het meegeleverde progamma van je videokaart.
HDMI stuurt niet alleen video aan maar ook audio.:thumb:
 
hdmi

ik heb geen programma voor de videokaart!
maar ik weet volgens mij dat de laptop geen 5.1 ondersteunt dus vandaar dat ik dat los op de set wil aansluiten, en dan de hdmi kabel van de laptop naar de tv, en dan hoop ik 5.1 over de set te hebben.
of denk je van niet??
 
Hdmi

ik heb geen programma voor de videokaart!
maar ik weet volgens mij dat de laptop geen 5.1 ondersteunt dus vandaar dat ik dat los op de set wil aansluiten, en dan de hdmi kabel van de laptop naar de tv, en dan hoop ik 5.1 over de set te hebben.
of denk je van niet??

Ik waag het te betwijfelen.
Niet geschoten is altijd mis:)
Dus ik zou zeggen: gewoon proberen.
Je kunt je beeldscherminstellingen ook via je bureaublad regelen.
Wellicht wist je dat al, rechtsklikken op je bureaublad>eigenschappen>daar moet je een keuze maken welk scherm je in wilt stellen. Het is even experimenteren welke instellingen voor jouw tv het meest geschikt zijn.
Ik ervan uit dat je XP gebruikt .
Daarom zou het handiger zijn als TS'ers iets meer info geven.
Suc6:)
 
Ik waag het te betwijfelen.
Niet geschoten is altijd mis:)
Dus ik zou zeggen: gewoon proberen.
Je kunt je beeldscherminstellingen ook via je bureaublad regelen.
Wellicht wist je dat al, rechtsklikken op je bureaublad>eigenschappen>daar moet je een keuze maken welk scherm je in wilt stellen. Het is even experimenteren welke instellingen voor jouw tv het meest geschikt zijn.
Ik ervan uit dat je XP gebruikt .
Daarom zou het handiger zijn als TS'ers iets meer info geven.
Suc6:)

Ja je hebt ook gelijk, zal het gewoon proberen het is een vrij goede videokaart, en wat betreft de geluidskaart die erin zit ik zal eens kijken of die 5.1. ondersteund volgens een man bij de media markt niet, maar als ik bij de instellingen kijk, is het mogelijk om de laptop digitaal aan te sluiten, ik probeer eerst wel gewoon de set via HDMI op de tv aan te sluiten en mijn pc ook via HDMI aan te sluiten, als dat niet lukt zie ik het vanzelf wel!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan