rtl120.bpl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tiescha

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2008
Dag,

ik heb de tri-out versie tune up utilities verwijderd maar er is iets niet goed gegaan.
nu wilde ik het programma opnieuw instaleren om het alsnog helemaal te verwijderen maar hij geeft steeds aan dat hij rtl120.bpl niet kan vinden.
wat kan ik doen om het euvel op te lossen?

Wellicht dat met systeemherstel van Windows terug gegaan kan worden naar een vorige situatie?

Beschikt u over een registry repair programma. Dat zou mijn volgende stap zijn. Als u niet zo'n programma heeft, en er een wilt aanschaffen, kijk dan heel goed uit welke. Er zitten er tussen die meer kwaad aanrichten dan dat ze oplossen. Persoonlijk ben ik erg tevreden over Registry First Aid.

Ga eens naar configuratiescherm en naar software. Staat tuneup utilities er nog bij?
Zo ja, misschien dit een idee?

Laatst bewerkt:
te snel geroepen.
Ik krijg het programma wel ge installeerd nu kijken of ik het straks ook eraf krijg

Laatst bewerkt:
Is rtl120.blp niet ergens vandaan te halen (installatie CD of van internet) en dan op de juiste plek in Windows (ongetwijfeld in c:\windows\system32) zetten?

Tune Up Utilities Reinstall

Excuse my Dutch,

you can download free software from Microsoft which will as it is described remove the instalation files. This will enable you to reinstall the Tune Up Utilities without any errors.

http://support.microsoft.com/kb/290301

description and download link above.

Only watch out, do not select all the files, but only tune up utilities once you are running the program.

It helped me exactly with the same thing rtl120.bpl... now it is OK

Dag,

ik heb de tri-out versie tune up utilities verwijderd maar er is iets niet goed gegaan.
nu wilde ik het programma opnieuw instaleren om het alsnog helemaal te verwijderen maar hij geeft steeds aan dat hij rtl120.bpl niet kan vinden.
wat kan ik doen om het euvel op te lossen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan