utorrent: fout met downloaden bestand is in gebruik ander proces

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guido111

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2001
Berichten
71
Dag experts,

Ik gebruik al een tijdje zonder problemen U-Torrent. De laatste tijd krijg ik constant het probleem dat de download stopt, omdat het proces geen toegang tot het bestand heeft, omdat het door een ander proces wordt gebruikt.

Een beetje zoeken leert dat de oplossing ergens in de indexprogramma's zit. Zo schijnt Creator van Roxxio een beruchte te zijn. Volgens dit forum-item: http://www.capitaltechmd.com/index.php?option=com_agora&task=topic&id=150 kan je het uitzetten. Mij lukt het echter niet.

Iemand een idee wat ik moet doen?

Alvast erg bedankt.

Groet,
Guido
 
Nero installeren en roxxio de- installeren ;)

je kan ook CC cleaner downloaden >gereedschap > en hier roxxio niet automatisch op laten starten...
 
Ha, dat is inderdaad de oplossing. :thumb::thumb:

Harstikke bedankt!
 
Nero installeren en roxxio de- installeren ;)

je kan ook CC cleaner downloaden >gereedschap > en hier roxxio niet automatisch op laten starten...

En ehhhh wat dan met het beruchte Nero index programma waar iedereen over klaagt??
 
Ik heb op verschillende pc's zowel 32 als 64 bit met diverse OS, Nero draaien.
Draait als een trein...het enige wat er af en toe gebeurt is dat ik een cd i.p.v. een dvd in de recorder stop.

Nooit wat mee gehad,net als de rest van de computers trouwens ,mechanische gebreken daar gelaten....

Vaak is een virus scanner,een iets te enthousiaste removing tool ,een register cleaner of een OS update de oorzaak van storing in een applicatie,even als het installeren of starten van bepaalde toepassingen voor ,tijdens of na de installatie vandaar de noodzaak om te fixen via een update om de boel draaiende te houden...
 
He iedereen, ik heb precies hetzelfde probleem bij utorrent als guido111. Alleen komt het bij mij niet van Roxio, maar van een of ander programma. Weet alleen niet welke, hoe kan ik dit uitvinden?

mvg
 
Het is niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar topic. Daarbij is de topic van 2009, dus al heel lang niet actueel meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan