Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 6 van 6

Onderwerp: [Firefox] Youtube werkt niet meer

Mega Senior niekfct's avatar
    Afstand tot server
    ±57 km
    Vraag is opgelost

[Firefox] Youtube werkt niet meer

Mensen
    Geen idee hoe het zo is gekomen, maar gister kon ik nog gezellig filmpjes bekijken op Youtube, en vandaag vertelt de site mij het volgende:

Code:
    Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player.
    De link heb ik uiteraard gevolgd en geïnstalleerd, maar zonder resultaat. Via extra->opties ->inhoud zie ik dat er een vinkje staat voor JavaScript inschakelen. Het enige wat ik me kan bedenken wat ik heb veranderd, is de taal van Youtube (van NL->EN). Deze kan ik nu ook niet meer terugveranderen (als ik op de link klik, refresht de pagina gewoon, ipv een soort submenu te laten zien). Javascript probleem?

Weet iemand hier raad mee?

Mega Senior niekfct's avatar
    Afstand tot server
    ±57 km
    Zo spontaan als het kwam, zo is het probleem ook weer weg. Geen idee hoe dit kwam!
    "Debugging is twice as hard as writing the code in the first place. Therefore, if you write the code as cleverly as possible, you are, by definition, not smart enough to debug it."

Dutch Radio Scrobbler -> Scrobble radio tracks (van oa. 3FM, 538, SlamFM) naar Last.FM!

Senior Member
    Afstand tot server
    ±128 km
    download gewoon de nieuwste javascript en flashplayer(maar flasplayer heb je al gedaan wat ik eruit begrijp)

http://www.brothersoft.com/javascrip...load-9640.html

(het is gewoon gratis en legaal)
    laat altijd weten of het gewerkt heeft zodat andere met het zelfde probleem dat ook weten

en een bedankje mag er altijd vanaf

Mega Senior
    Afstand tot server
    ±108 km
    Ik weet niet wat dat voor download is bij Brothersoft, maar dat is geen gewoon JavaScript. JavaScript zit gewoon ingebakken in de browser, is daar 'n onderdeel van. Dat kun je niet apart downloaden.

Aanvulling: je kunt daarmee JavaScript schrijven. Kost nog 75 dollar ook. Alleen al zo'n misleidende naam zou reden genoeg moeten zijn om dit te mijden als de pest. De maker is trouwens met de noorderzon vertrokken, de site bestaat niet meer.
    Laatst aangepast door Goeroeboeroe : 7 oktober 2009 om 19:11 Reden: Aanvulling
    Als je vraag goed is opgelost, zet dan bovenaan de status even op opgelost. Dat voorkomt dat anderen er onnodig tijd in steken.
    Als je FrontPage gebruikt, is je site heel vaak alleen maar in Internet Explorer te bekijken, en niet of heel slecht in alle andere browsers.
    www.css-voorbeelden.nl

Senior Member
    Afstand tot server
    ±128 km
    ik zie het ik heb idd de verkeerde link gegeven ...maar ik heb het ook al eens gehad en toen gedownload... en toen had ik gewoon de buttons op sites weer terug
    laat altijd weten of het gewerkt heeft zodat andere met het zelfde probleem dat ook weten

en een bedankje mag er altijd vanaf

Mega Senior
    Afstand tot server
    ±108 km
    Dat kan best, maar dat is dan echt puur toeval. Dit is gewoon 'n apart programma dat helemaal niets met wat er in je browser gebeurt te maken heeft.
    Er kunnen 'n hele hoop redenen zijn waardoor 'n browser soms af en toe even problemen heeft.
    Ik ga er toch nog even op in, omdat ik 'n programma dat als naam 'Javascript' heeft alleen vanwege de verwarrende naam gewoon al nooit zou downloaden.
    Als je vraag goed is opgelost, zet dan bovenaan de status even op opgelost. Dat voorkomt dat anderen er onnodig tijd in steken.
    Als je FrontPage gebruikt, is je site heel vaak alleen maar in Internet Explorer te bekijken, en niet of heel slecht in alle andere browsers.
    www.css-voorbeelden.nl

7. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren
Linkpartners