[Firefox] Youtube werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekfct

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jul 2006
Berichten
1.563
Mensen
Geen idee hoe het zo is gekomen, maar gister kon ik nog gezellig filmpjes bekijken op Youtube, en vandaag vertelt de site mij het volgende:

Code:
Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player.

De link heb ik uiteraard gevolgd en geïnstalleerd, maar zonder resultaat. Via extra->opties ->inhoud zie ik dat er een vinkje staat voor JavaScript inschakelen. Het enige wat ik me kan bedenken wat ik heb veranderd, is de taal van Youtube (van NL->EN). Deze kan ik nu ook niet meer terugveranderen (als ik op de link klik, refresht de pagina gewoon, ipv een soort submenu te laten zien). Javascript probleem?

Weet iemand hier raad mee?
 
Zo spontaan als het kwam, zo is het probleem ook weer weg. Geen idee hoe dit kwam!
 
Ik weet niet wat dat voor download is bij Brothersoft, maar dat is geen gewoon JavaScript. JavaScript zit gewoon ingebakken in de browser, is daar 'n onderdeel van. Dat kun je niet apart downloaden.

Aanvulling: je kunt daarmee JavaScript schrijven. Kost nog 75 dollar ook. Alleen al zo'n misleidende naam zou reden genoeg moeten zijn om dit te mijden als de pest. De maker is trouwens met de noorderzon vertrokken, de site bestaat niet meer.
 
Laatst bewerkt:
ik zie het ik heb idd de verkeerde link gegeven ...maar ik heb het ook al eens gehad en toen gedownload... en toen had ik gewoon de buttons op sites weer terug
 
Dat kan best, maar dat is dan echt puur toeval. Dit is gewoon 'n apart programma dat helemaal niets met wat er in je browser gebeurt te maken heeft.
Er kunnen 'n hele hoop redenen zijn waardoor 'n browser soms af en toe even problemen heeft.
Ik ga er toch nog even op in, omdat ik 'n programma dat als naam 'Javascript' heeft alleen vanwege de verwarrende naam gewoon al nooit zou downloaden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan